Gjest Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Noen som VET hvilke smertestillende som er minst (potensielt) skadelig for baby når jeg ammer? Tenker på type paracet, ibux, ibumetin osv. Mener å huske at det er paracet når man er gravid, men ikke når man ammer, men er ikke sikker....
Gulosten™ Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 De gir nå både Ibux og Paracet på føden mot etterrier
lille sprelle Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 gikk på paracet fast i flere uker etter fødsel (var på sh).
solei Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Du skal rådføre deg med lege når det gjelder ibux. jeg har migrene og fikk bruke det. Men det var ikke så mange ganger. Og jeg ammet noen timer etter inntak!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Jeg gikk da på paracet etter keisersnittet og det var det legene sa til meg at jeg skulle bruke, så kan ikke tenke meg man ikke skal kunne bruke det når man ammer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå