Gå til innhold

ang 30Days og Oxytarm

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

er det noen av dere som har prøvd dette?? funker det eller føler dere at det bare var bortkastet??

leste om ei inne på slankedebatten som hadde gått ned masse men fikk ikke noen "forklaring" på hva hun hadde gjort. Endret dere evt på kosthold osv??

bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kan ikke svare for meg selv, men for tante og bestemor. De har begge prøvd 30days.

Tante la om kostholdet, kutta vesentlig ned på karbene, gikk 1 mil hver dag og rocka 20 minutter hver dag. Hun gikk ned 14 kg på kort tid

Bestemor har ikke lagt om kostholdet, og har ikke gått ned et gram... hun har i tillegg tatt biodrain, uten noe særlig effekt..

så jeg tror nok at kostholdet er tingen altså :) Selv har jeg hatt god effekt av ketolyse!

Skrevet

tusen takk!

kostholdet har nok helt klart noe å si! men kanskje tablettene virker bra i lag med det.. hun inne på slankedebatten her hadde gått ned 11kg...

tenke tenke... kanskje jeg skal prøve..

gikk ned masse på ketolyse for ett par år siden jeg og, men jeg orker bare ikke tanken på alt fettet lenger dessverre.... prøvde meg på det igjen men det ble mer ett ork enn noe annet!

Skrevet

noen andre med erfaring?

Skrevet

Google kvinneguiden og 30 days så får du opp maaaasse om 30 days og dem som har prøvd dem...;)

Skrevet

Da har jeg motivert meg selv til å prøve, starter i morgen! samtidig har jeg kjøpt inn masse frukt og grønt og rugbrød! så nå skal jeg være flink med kostholdet og trene litt hver dag! Jeg tror ikke på noe underverk men etter å ha brukt litt tid på å lese rundt omkring på nettet idag og igår, så tror jeg at de kan hjelpe i tillegg til å legge om kostholdet.

skal måle og veie meg i morgen tidlig så får vi se om det gir noen resultater!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...