Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp! Har termin 10. oktober :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10. her også. Vi må nok gjøre oss mer bemerket på forumet, vi som har leeenge igjen :-)

Skrevet

Termin 5 oktober, med nr 3.. og jeg syntes jaggu vi raskt begynner nærme oss termin jeg da..

6-7 uker så regnes vi som fullgåtte de av oss som har termin først i mnd, og det er like normalt å føde 2-3 uker før ultralydtermin som 2 uker etter.

JEG kjenner iallefall at jeg blir litt svett når jeg tenker på det *ler*

har jo en milioooon ting jeg skal ordne før den lille kommer!

Skrevet

Hm, ja... lista mi er også ganske lang når det gjelder ting jeg skulle ha fikset og ordnet før fødselen. Feilen er bare at overskuddet er borte! Trøster meg med at det gikk bra sist, da vi var midt i et større byggeprosjekt rundt fødselen, og ingenting var i orden hjemme. Lå på fødestua så lenge jeg fikk lov, bare for å slippe å reise hjem til DEN byggeplassen. Men det ordnet seg, alt sammen, da jeg kom hjem. Og det blir nok orden på ting nå også, før eller senere ;-)

Så du har vel rett, _Lila_, tiden kommer til å fly!

Skrevet

18 okt her, så er vel her i 3 tri i dag.. hmm eller i morgen.. ja ja fremskritt iallefall:)

Skrevet

17 okt:-)

Skrevet

Har termin 2 oktober =)

Skrevet

Har termin 8. oktober:-) Jeg liker høsten godt fra før, men i år gleder jeg meg stort til høsten! Sommern kan godt gå fort i år;-)

Skrevet

19 oktober! :) Og jeg er IKKE klar for dette :D haha

Skrevet

hei.. ja jeg har termin 5 oktober.. :) å da blir vi 4. blir en liten gutt denne gangen:)

Skrevet

termin 5.oktober med nr 3 : )

10 uker igjen !!

Skrevet

Termin 17. oktober! 12 uker igjen i dag!

Skrevet

11 oktober her; føles som en liten evighet

Skrevet

17. oktober her også, i følge mens og UL-terminen min. Så blir spennende det her assa! :) Tenk at det bare er 12 uker igjen - det går jo super fort dere, og jeg er ikke klar enda. Mangler masse smått som skal ordnes før den lille kommer - bl.a en leilighet! Haha!

Skrevet

Min egen termin er 3 okt, ul er 10. Stoler på min egen :) Venter jente. Er det flere som bruker "sin termin" istedet for ul termin? Det blir liksom helt feil for meg å si eller tenke på 10 okt da befruktning da ikke var fysisk mulig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...