Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Huff, puppene mine har vokst og vokst etter at jeg ble gravid. Var i utgangspunktet en 70b/c, men de siste bhene jeg kjøpte i str. 70e har begynt å bli litt små...Det ser seriøst ut som jeg har de falske puppene, og de tar all oppmerksomheten fra magen, så selv nå i uke 20 er det ingen som ser at jeg er gravid...(Har litt gravidmage, men ikke mye). Dette er kanskje et luksusproblem, men det ser jo fryktelig rart ut når jeg er så liten ellers...Får stygge blikk fra folk( spesielt jenter) som stirrer på puppene min også.....Prøver å jogge dem vekk, men nytter ikke....Noen som vet om de kommer til å vokse HELE svangerskapet? :-(
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Nei, de vokser mest i starten av svangerskapet. Men etterpå kommer melkesprengen da, hehe Men de blir normale igjen så ikke fortvil lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Jeg bruker 80 HH (SLITSOMT!!! DRØMMER OM SMÅ)
Ranveig R Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Hey - eg er 80H. Det er noko dritt altså, drømmer om brystreduksjon, men må ta det etter vi er ferdige med barn og slanking ;-p Eg var vel D-cup før første svangerskap, amma framleis eldste då eg blei gravid med yngste. I mai var første gong på 4,5 år eg verken var gravid eller ammande, håpte då at puppene skulle krympe igjen. Men den gong ei. Det er utruleg forskjellig med desse puppene, nokon ammar dei omtrent av seg, andre er som før, mens eg (og sikkert ein del andre) beholder den str. eg hadde då eg fullamma 9kg baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå