Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg ser at diskusjoner om mobbing/trakassering osv går høyt her og at den eller den har fått fæle svar osv og tilløp til nærmest hysteriske tilstander. Er jeg den eneste igjen her som har et fullstendig overfladisk forhold til hele forumet. Jeg har vært her i årevis, men ikke for å få venner eller uvenner, men kun som ren underholdning og adspredelse. Jeg blander meg aldri opp i krangler eller store"saker" som går og går, men leser litt innlegg rundt om og svarer litt her og der uten at det er noe som påvirker livet mitt ellers. Noen andre som meg, som fortsatt tar internettforum for det de er og ikke lever livet mitt her, ja faktisk ikke lar det påvirke meg i RL i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Dess mer engasjert en er dess mindre overfladisk forhold får man jo. Du kan jo selv skjønne at noen bare leser her og der for underholdning, mens noen svarer mer enn andre, og da sier det segselv at de tar forumet mer seriøst enn de som bare er nærmest tilskuere.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 hehe.. ja, det virker litt slik som en fengende serie på TV gjør;) Må ha en dose nå og da, ofte hver dag, men det påvirker ingenting i mitt eget private liv:) Jeg svarer om det er noe jeg føler jeg har å bidra med pga kunnskap eller erfaringer jeg selv har(stort sett de som omhandler barn, og diverse vansker der, og slike ting), men syns det er å dra det for langt å prøve å "ferske" noen i løgn, eller prøve å overtale noen til "min sannhet" om et tema. For meg ser det ut til at noen sitter her omtrent som detektiver, og leter opp og setter sammen info for å vite hvem noen er. Fatter ikke peonget i det.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Poenget er jo at jeg ikke skjønner at noen tar et slik forum seriøst og bretter ut hele livet sitt her, og at andre lever seg slik inn i andres historier at de nærmest går av skaftet når det viser seg at det bare var oppspinn f.eks. HI
Bunnies by night Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har et meget overfladisk forhold til DIB, men når det kom til tråden om Ine - gikk det altfor langt. Noe slikt kan få tragiske følger for en psykisk syk person... og det burde voksne mennesker forstå. Så i den saken var det umulig for meg å ikke bli engasjert;) Hva vanlige friske folk driver med seg i mellom - det får være deres sak...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 Jeg forstår at noen kan føle seg støtt o.l. av andres innlegg. Det er jo virkelige mennesker bak ordene... Og når man er i en lei situasjon og kanskje ikke har så mange å snakke med, så er det godt å få lufte tankene sine for andre å få litt innspill. Enkelte kan være veldig krasse i svarene sine, ogo man burde nok overse det, men jeg forstår at det ikke alltid er like lett. Selv kan jeg godt la meg engasjere i en debatt, men jeg tar ikke noe til meg personlig, da jeg alltid har i bakhodet at det ikke er noen her som kjenner meg og kun har ordene jeg har skrevet å basere sine meninger ut fra.
minnimoi Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 Har et helt overfladisk forhold til DIB. Kun for undrholdning.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 DiB/BiM har jeg et meget overfladisk forhold til. Jeg bruker forumet kun for underholdning ,og en liten dose faenskap i ny og ne. ;o)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #13 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har også et overfladisk forhold til dib, selv om jeg er innom nesten hver dag. Jeg blander meg sjelden inn i krasse diskusjoner, og fjortisinnleggene med heftige følelsesutbrudd holder jeg meg langt unna. Når jeg leser at folk føler seg hetset her inne og er så ulykkelig over det, synes jeg virkelig synd på vedkommende. Ikke pga hetsen, men fordi de lar et totalt ustabilt nettforum som dib komme under huden på dem. Patetisk.
Ranveig R Skrevet 23. juli 2009 #14 Skrevet 23. juli 2009 Overfladisk og overfladisk. Ser på det som underholdning og ei kjelde til å utveksle erfaringar. Kjekt å kunne hjelpe og få hjelp. Når det kjem slike "debattar" som det som har holdt på her inne i det siste held eg meg unna, det er den einaste måten ein kan få det til å slutte. Om eg lar DIB påvirke meg in real life? Eg må jo nesten svare ja på det, etter som eg møtte ei av mine beste veninner gjennom ei "trilleturkontaktannonse" på småtrolldebatten for tre år sidan. Er til og med fadder på yngstbarnet hennar, så JA, dib har påvirka meg IRL. Bortsett frå denne veninna trur eg vi tar DIB på mykje same måten, HI )
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 23. juli 2009 #15 Skrevet 23. juli 2009 Nei, HI, du er ikke alene. Heldigvis
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #16 Skrevet 24. juli 2009 Vi er flere! Har flere ganger lurt på hvorfor folk gidder engasjere seg så veldig i feks oppdiktede graviditetshistorier og hva andre har sett på gaten eller ikke. Kanskje det er de veldig unge som lar drittslenging her inn gå innpå seg?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #18 Skrevet 24. juli 2009 Samme her Vært på bim når jeg har vært gravid, ellers dib, i mange år, og legger ikke ting på meg, og diskuterer ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå