Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 I dag fikk jeg min pakke fra krappe.no. Var veldig spent, siden jeg aldri har bestilt av dem før, men klærne var kjempeflotte. Jeg bestilte noen topper og en kjole, litt pene klær som jeg kan bruke hvis jeg skal ut eller vil være litt fin en dag (eller flotte som arbeidsklær for de som skal gå litt pent kledd på jobb. Jeg jobber i bhg :-) De var billige, og leverte veldig raskt, så de kan anbefales. De er importert, mye fra USA, og det kunne man se, men allikevel noen av de beste mammaklærne jeg har kommet over.
rachelmor Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 tusen takk for tipset. var nett inne å kikket, og det var flotte mamma klær til levlige priser
rachelmor Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 åå det er så masse fine klær der inne må nokk bestille meg inn litt:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå