rachelmor Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 følest som en stor lettelse og være her hehe
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Velkommen, velkommen! ) Nå starter morroa! ) Dette trimesteret fyker avsted fortere en svint. Kos deg og nyt. Gratulerer så mye foresten.
paper Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Heisann!! Nettopp kommet inn hit jeg også!!! Spennende tider vi går imøte..-tenk på nyåret skal vi ha baby!! HURRAAAAAAAAAAAAA!!! Stor sommerklem!!
Trondheim 74 Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Hei hei Vi har også kommet inn i 2 trimester for noen dager siden :-) I dag var vi på UL og alt var ok, så nå slapper vi litt mer av. Endelig etter 3 år med IVF så lyktes vi på absolutt siste forsøk :-D Lykke til alle sammen
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Jeg melder meg inn her jeg også!! :-) Føler at trettheten begynner å slippe tak!! Herlig!! :-) Gleder meg til å nyte resten av sommern uten å gjespe!! :-) Lykke til alle sammen, håper vi får noen fine mnd sammen!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå