*Lissi* Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Er så sliten og lei at jeg er helt på gråten i dag. Er jo p.g.a. altfor llite søvn den siste tiden. Har prøvd å nattavenne vesla på 10 mnd. den siste tiden, men p.g.a. tenner og sykdom har det blitt litt oppstykket. Nå den siste uken har vi tatt oss skikkelig i nakken. Fått henne på eget rom, og kuttet nattmat konsekvent. Det at hun ikke får melk, går greit. Drikker vann, men vi sliter i å få henne melk på flaske. Da tror jeg hun hadde sovet mye bedre. Problemet er at hun ikke klarer å finne roen selv. Faste rutiner, stup trøtt, men sove skal hun ikke. Har vel hendt 2 ganger siden hun vart født at hun har sovnet i fanget uten pupp. Har aldri latt henne ligge å gråte heller, så hun er nok litt bortskjemt der. Stryker, tilbyr vann, er i rommet, prøver å roe ved å bruke opp/ned metoden....pappan tar henne. Ingenting hjelper. Lengste hun sov sammenhengende i natt var 1 time. Ellers holdt hun det gående. Inne minst 3 ganger i timen. De 3 eldste var ikke slik, så nå trenger jeg tips/råd.
erteposen + 4 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Er du helt på felgen så hadde jeg tatt kontakt med Karin Naphaug som driver med barn og søvn. Kjenner mange som har fått god hjelp av henne, og på nettsidene står der mye god informasjon. Lykkt til!!
*Lissi* Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2009 Nei, inntil nylig tok jeg henne bare bort i sengen og ammet. Sovnet godt inntil meg etterpå. Problemet nå er å få henne til å sove i sin egen seng. Trodde nok det skulle gå seg til etterhvert, slik som med søskenene. Men, dette er en sta liten frøken. Har forresten hvert inne på nettsiden til Karin Naphaug.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå