Gjest Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Etter å ha trålet mange butikker finner jeg ikke noen amme-bh'er som både har spiler og er over DD/E cup :-( Sjekker litt på nett nå og har funnet en grei side, men på mange står det elastiske/myke spiler. Hva er det?
<3 Legoland <3 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Tar du sjansen på å kjøpe på nett? Bør du ikke prøve først?
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Jo, det bør jeg, men etter å ha vært innom sikkert 10-12 ulike butikker, 1,5 time å kjøre til slike butikker og vondt bekken verken orker jeg eller har egentlig tid til å lete lenger. Hadde en med jeg ikke hadde kastet fra sist, og kjøpte en uten spiler for å ha 2 i hvertfall, men jeg _hater_ å gå med bh'er uten spiler, så er villig til å ta en sjangse nå ;-)
<3 Legoland <3 Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Kan skjønne det... Elastiske/myke spiler er vell vanlige spiler?? Kan ikke skjønne annet. Kan du ikke kontakte forhandler å spørre??
F-mor Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Jeg også hater å gå med BH uten spiler, men så kjøpte jeg amme-bh fra Triumph(selger den på Cubus) og den var kjempe god!!! Selv om det ikke var spiler.
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Er den virkelig god? Så på de som var der, men orket ikke å prøve dem en gang. Kanskje ejg burde gi dem et forsøk likevel da?
LadyLuck & Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 er ikke det plast istedefor metall. som på korsetter etc..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå