Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Kjenner jeg begynner å gå på veggene her hjemme! Er så lei av å gjøre ingenting om dagene. Elsker å tilbringe tid med jenta mi, men det får da være grenser for hvor mye jeg klarer å sitte på gulvet og kaste på en ball. Lat blir jeg også av å bare sitte hjemme, vognen har ikke blitt brukt på evigheter. Håper jeg får mer energi og humør av å jobb noen dager i uken. Skal jobbe kveld da, så får fremdeles masse til med jenta mi:) Flere som kjenner behovet for å være noe annet enn bleieskiftarbeider?
bønni Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Jaaaa :-) Om det går som jeg vil så starter jeg i slutten av august - skal jobbe 50 pst en stund utover høsten for å få hverdagen til å gå opp. Det blir moro! Gleder meg til å stikke av fra morgenstellet og ta kaffe og avis før en halv dag på jobb - håper å få litt sving på treninga også når jeg blir litt mer i gjenge og borte fra huset! Og så har man jo en liten gullklump å komme hjem til etterpå :-)
blomsterjenta Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Helt enig! Har en jobb jeg er veldig glad i - og har egeentlig savnet både kolleger og arbeidsoppgaver en stund nå. Jenta mi er 8 mnd. Det blir jo ikke mindre jobb ettersom hun blir mer og mer mobil. Skal begynne 1.sept. Da skal pappaen være hjemme til nyttår, så de får noen lange høstmåneder å bli bestevenner på. Håper jeg fortsatt får være bestevenn, da..... Og ikke blir byttet heeelt ut! Gleder meg i grunnen til at han skal ta mer av ansvaret. Selv om han gjør masse med henne, både i forhold til lek og stell, så begriper han jo ikke helt 100% hva det går i, så lenge han ikke har vært noe særlig alene med henne. Han gleder seg han og, til å slutte å jobbe altfor mye (som han gjør nå) og bare konsentrere seg om henne. Så kan jeg konsentrere meg om litt andre ting. Merker jeg trenger det nå!
Elsker jenta si<3 Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Samme her! Trodde aldri jeg skulle si det,og lo til sjefen min når han spurte om jeg gledet meg:P Men nå? HAALLELUUJA,sier jeg bare =D Gleder meg til pappaen skal være hjemme!! =P =P
CMH Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Ja, litt. Gleder meg å få fullført lærlingtiden min.. Men nå er bare jenta mi passert 8 mnd når jeg begynner i jobb da. Kun 2 mnd til. Gleder meg litt til å ha noen å prate med hele dagen osv, også skal det bli godt at mannfolket får vite at det ikke bare er superlett å være husmor, vasker og barnepasser på en dag )
mamarama og lille banan Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 ja, jeg gleder meg masse til å ta fatt på siste året av studiene mine, og forhåpentligvis få jobbet litt ved siden av. gruer meg litt til at tempoet blir drastisk forhøyet, for nå har jeg bare vært hjemme med lille banan og stelt huset, hehe
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2009 Jeg begynner ikke med studiene før i januar, så skal jobbe litt først siden pappaen ville ha minst 2,5 mnd hjemme med jenta. Så da tenkte jeg at han like gjerne kunne ta 3,5 mnd så kunne jeg komme meg ut i jobb litt:) Deeeeilig syns jeg. Jeg merker jeg har blitt skikkelig dum av å være hjemme,haha.. Her får jeg ikke med meg hva som skjer i verden eller i byen jeg bor i engang. Her er det full konsentrasjon på hvilken bleier som er best, hvilken mat er bra for den lille, og hvilken tann kommer nå mon tro? Hehe, jaja, får håpe at jobben får litt tilbake i virkeligheten også. Livet er jo ikke bare bæsjebleier og matsøl!
sivbeate Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Jeg gleder meg også til å begynne igjen..Få et noramlt liv..stå opp, dra på jobb, gutten i barnehage, hente han også hjem til midag og kos Å være husmor på heltid gjør meg helt grønn snart! Det er kos med gutten selfølgelig, men å vaske å rydde å være hjemme veeeldig mye gjør meg veldi asosial..men det kommer seg nokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå