fått nr 2 <3 Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Vært litt arti å sett hvilke mål dere andre har. Var til jordmor i dag, 12+2, ble målt til 15 cm (altså stoor livmor). Har vært på ul så det stemmer med lengden på babyn hvertfall, at jeg ikke er lengre på vei. Noen andre som har mål?
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Var hos jordmor da jeg var 22+5, ble da målt til 21 cm. Førstegangs.
87snuppa Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Ble målt for første gang hos jordmor i går. Ble målt til 18 cm og er 23 uker på vei, altså veldi lite mål på meg. Så om det fortsetter lavt, må jeg bli sendt på ny ultralyd i uke 32...
m-mamma Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Andregangs. Lavt mål som forrige gang. 14 uker - 12 cm. Men ganske stor mage likevel
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 jm målte 12 cm i uke 13+0. Akkurat på kurva. Er 2 gangs. Forrige gang lå jeg over kurva hver gang. Vil gjerne ha "hakket" mindre baby denne gangen;))) Var stor å få ut;)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 Ikke målt enda. Vært på mange kontroller og ul, men ikke målt sf-mål enda. Skal på ordinær ul til mandag, er da 18 uker...om da ul ikke sier noe annet. Blir spennende å se. Og se på sf-mål også )
Gjest eelis+guttespire Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 25 cm uke 27+1 :-) Men jeg ser nå at jm har gjort noe feil på den kurven! Hun har krysset av på linja for uke 26, og ikke for uke 27. Gjør det noe eller?
Troika-3blå Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 Jeg var på kontroll i forrige uke, og ble da målt tuil 20 cm i uke 24+2, så jeg er heller ikke så stor. Men så lenge jeg følger min egen kurve så går det jo helt fint:)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 Jeg ble målt da jeg var 17+1, da var symfysemåla 20 cm! Langt over kurven. Legen trodde jeg var 3 uker hvertfall lenger på vei. Det trodde jeg også, men var 17+4 da jeg var på UL 3 dager etter. Men de målte ikke lårbenslengde.. er førstegangsfødende.
Januar-tvillinger<3 Skrevet 23. juli 2009 #13 Skrevet 23. juli 2009 Hei.. Var hos jm 13+0, og ble målt til 13 cm... ligger helt på toppen av "normalen", men "trøster" meg med at jeg har 2 stk her.. Hadde samme mål ved forrige svangerskap også, og da var der bare en, så det trenger ikke ha noen ting å si... men synes magen allikevel er større denne gangen, selv om målene er de samme... er sikkert helt normalt, og alle er vi forskjellige... Det er nok ikke noe i veien med ditt mål, det viktigste er at du følger din kurve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå