Gå til innhold

Stopp mobbinga: Veien videre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ser vi er mange som mener alvor og ikke finner oss i mobbinga og trakasseringa som får foregå umoderert her inne. Ettersom det er soleklart at hverken moderator eller eier av forumet bryr seg, må vi legge press på. Jeg ser at flere har sendt tips til pressen, det er glimrende! Men vi kan ikke gi oss nå.

Jeg har tenkt å klage til ISP (Internet Service Provider) for forumet, og informere annonsørene om hvor ille forumet er. Og så må vi jo holde pressen løpende orientert om "opprøret" vårt.

Jeg vil gjerne ha tips til tråder jeg kan bruke som eksempler på dette:

Trådene om Ina er jo spesielt ille, men det er jo også mange andre ekle svar og utsagn. Reine rasistiske tråder er også stygt.

Lim inn link her om du har tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud menneske! Har du ikke unger å ta deg av? Lykke til med korstoget ditt, men for all del ikke glem å bry deg om dine nærmeste i prosessen...

Skrevet

Takk for at du tar dette på alvor...

Mobbing er ikke på sin plass her inne.

Skrevet

Det er faktisk ikke spammingen din heller, mamma til 1!

Skrevet

Hehe, snart kan du sende denne tråden som et eksempel.

Gå inn på ris og ros og hent tråder derfra, er mange der inne :)

Skrevet

Fint at du tar tak i det - syns det er helt utrolig dårlig at dette får pågå upåaktet, og et par av svarene til den såkalte webmaster Espen på ris og ros viser jo at de ikke er interessert i å stoppe den trakasseringen og mobbingen som foregår heller.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg er helt med deg. Når folk sier dette bare er et forum og at man ikek må ta det seriøst blir jeg lei meg. Ikke fordi det er så farlig for meg hva som skjer her inne men fordi jeg ønsker at psykisk syke skal ha den samme respekten som fysisk syke!

Dette er "bare" et forum på nettet, og vi er "bare" mennesker.. Eller? er det "bare, bare" ? Mobbingen er ikke mindre ekstrem bare ford i dette er nettet og vi har et ansvar for hva vi legger ut. Er det det dere lærer barna deres også? "Hun farget jo håret sitt blått selv så da kan vi hetse henne" - jeg blir sjokkert..

Skrevet

Enig med Mylian. Sånn som noen skrev i den første mobbetråden:Selv om noen skjærer seg i armen betyr ikke at andre kan ta en kniv og skjære i den personen.

Dette er alvorlig, og jeg håper faktisk at det skjer noe denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...