milliemor :) Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg er 12+6 i dag og den siste uken har jeg vært plaget med ganske sterke mens murringer. Det kjennes ut som at kjempemensen skal komme. I går begynte også og få veldig vondt rett inn over skambeinet omtrent der livmora stikker opp. Redd for alt mulig og at det mulig var urinveisinnfeksjon dro jeg til legevakta og det var ikke noe galt med urin og CRP var lav, dvs ingen innfeksjon. Er det livmora mi som voker? legen sa det absolutt ikke var normalt med kraftige mensmurringer. Er heldigvis bedre i dag. Noen som har opplevd det samme? Takk for svar
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 jeg har ikke peiling på dette asså hehe men jeg husker i begynnelsen, så hadde jeg mensmurringer hele tiden, og jeg fikk beskjed om at det var helt normalt, å vil nå tro det er normalt nå som livmoren skal komme opp av bekkenet og en mage skal dannes:) har hørt flere som har hatt mensmurringer gjennom svangerskapet i forbindelse med at det vokser, å tror ikke det er noe farligt:p hadde du hatt krampetak og skikkelig vondt og blødd eller noe slikt ville jeg trodd det ikke var normalt, men siden det er vanlige mensmurringer vil jeg tro det er normalt:)
Gjest eelis+guttespire Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Jeg hadde også kraftige mensmurringer gjennom hele 1. trimester, og i begynnelsen av 2. trimester. Legen min sa at det er helt normalt, livmora vokser jo tross alt ganske heftig :-) Jeg har enda litt mensmurringer fra tid til annen, er nå 27+3. Jeg tro at så lenge du ikke blør, så er det ingen ting å bekymre seg for. Litt smerter nå og da må vil vel bare tyne oss gjennom, det er jo enorme forandringer kroppen vår skal gjennom!
Gjest lillemamsi Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 jeg har hatt sånne mensmurringer både 1. gangen og nå. Trodde det var normalt jeg. Men når det ble riktig ille så sa jordmor at da var det greit å ta en tlf til føden og snakke med de. (hadde mensmurringer, kynnre, sterke! en hel dag) Var nok pga jeg var stresset. Har ikke hatt det så kraftig mer nå. Men har fulgt med på hvilke uker babyen vokser mest i magen, og det stemmer med mine mensmurringer, tror det er voksesmerter jeg.
:)novemberbarn:) Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Jeg hadde også mye mensmurringer gjennom 1 trimester. Legen sa at det var normalt og det visste jeg også. Det er ganske mye som strekker seg inni magen.
Kongeørna Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Merkelig lege... Jeg hadde også masse mensmurringer mens livmor strakk seg opp av symfysen. Tror at du kan trøste deg med at det er veldig naturlig så tidlig. Det gir seg snart! (Og så kommer det igjen.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå