Gå til innhold

hei hei alle sammen:) da kommer jeg over til andre trimester:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å så herligt å vær på 2 trimester:D helt fantastisk:) Ble satt frem av ultralyden på tirsdag, trodde bare jeg var 10 uker, men gitt var jeg ikke det:P var fantastisk å se den lille sprelle å kose seg og ha en hjerterytme på 163, som jordmoren trodde jeg kanskje skal ha jente:p men jeg tror gutt da;) hehe. Andre som nettopp har flyttet over her eller har noen gode råd fremover?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - er også kommet over idag!! Har ikke tat UL ennå, men gleder meg SÅ mye til å se den lille! :-))

Skrevet

er helt utrolig å se den lille på ul:) så min nå på tirsdag, å det var en liten turbo som sprellet og beveget seg kjempe masse, hadde god hjerterytme og koste seg masse inni magen min;) hehe, --har du fått noe mage enda da? fint lite her hos meg:P hehe

Skrevet

hei.. eg kommer over i dag :)

var på ul i uke 10 så nå må eg vente til uke 17,,, men det skal no gå bra tenker eg ;)

lykke til dere ...

Skrevet

Hei og Gratulerer og velkommen. ;)

Kos deg og nyt dette trimesteret. nå begynner morroa! :) Gled deg til mage som vokser, baby som sparker og mye annet morro. Mitt råd er bare å kose deg. dette trimesteret går fooooort! Er gravi med første (jente) og 1. tri. gikk såååh sakte nå flyr ukene og jaggu er jeg 20 uker i morgen! Utrolig! Syntes ikke det var lenge siden jeg var 10!

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...