Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Å så herligt å vær på 2 trimester:D helt fantastisk:) Ble satt frem av ultralyden på tirsdag, trodde bare jeg var 10 uker, men gitt var jeg ikke det:P var fantastisk å se den lille sprelle å kose seg og ha en hjerterytme på 163, som jordmoren trodde jeg kanskje skal ha jente:p men jeg tror gutt da;) hehe. Andre som nettopp har flyttet over her eller har noen gode råd fremover?
Lothriel Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Hei - er også kommet over idag!! Har ikke tat UL ennå, men gleder meg SÅ mye til å se den lille! :-))
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2009 er helt utrolig å se den lille på ul:) så min nå på tirsdag, å det var en liten turbo som sprellet og beveget seg kjempe masse, hadde god hjerterytme og koste seg masse inni magen min;) hehe, --har du fått noe mage enda da? fint lite her hos meg:P hehe
rachelmor Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 hei.. eg kommer over i dag var på ul i uke 10 så nå må eg vente til uke 17,,, men det skal no gå bra tenker eg lykke til dere ...
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Hei og Gratulerer og velkommen. Kos deg og nyt dette trimesteret. nå begynner morroa! Gled deg til mage som vokser, baby som sparker og mye annet morro. Mitt råd er bare å kose deg. dette trimesteret går fooooort! Er gravi med første (jente) og 1. tri. gikk såååh sakte nå flyr ukene og jaggu er jeg 20 uker i morgen! Utrolig! Syntes ikke det var lenge siden jeg var 10! Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå