Gå til innhold

Faens dritt gubbe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle kose oss litt i dag tidlig, endelig fått sex livet på rett kjør igjen. Gikk på pilla, men sluttet for en mnd siden pga bivirkninger. Så har vi brukt kondom siden. I dag skulle vi som sagt bare kose litt før vi satt på kondom. MEN han var så vidt inni meg før jeg kjenner at han kjører hele pikken inn. Også kommer han!!!!!!!! Etter ca 1 min med sakte frem og tilbake draing.... Han kommer ALDRI så fort, bruker vanligvis 20-30 min.

Og vi har avtale om at han SKAL si i fra eller trekke seg ut om han kjenner at noe er på gang.

JA, jeg VET det også er mitt ansvar å bruke prevensjon, men hva svarte skjer med tillit da?? Å stole på at partneren gjør det som man har prata om?

GUD så irritert jeg er nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du tror at "hoppe-av-i-svingen" er en sikker metode så vil du kansje få en artig overaskelse en gang i framtiden..

Skrevet

Vurdert p-sprøyte eller hormonspiral hvis du ikke vil ta p-pillene?

Hilsen ei som kan garantere at å hoppe av i svingen absolutt ikke funker i lengda :)

Skrevet

Beklager, men dette innlegget er ganske dumt. Like mye ditt ansvar som hans. Lurer på hvordan forhold dere har ettersom du kaller han faens dritt gubbe. Kunne aldri falt meg inn å kalle faren til mitt barn og mannen jeg elsker noe slikt.

Skrevet

Vi bruker vanligvis kondom. Hver gang, hele veien. Men i dag var det ikke meninga at pikken skulle inn engang. Han dreiv bare litt ytterst, han var ikke inni da. Men så kjører han pikken inn og kommer :@

Jeg ble helt sjokkert. Og NEI jeg tror ikke hopper av i svingen er en sikker metode. Herregud, det har jeg da aldri sagt.

Jeg syns allikavel det er rart at han kom så fort, det har han ikke gjort på de årene vi har vært sammen. Og at han ikke trakk seg ut eller gjorde NOE for å hindre at han kom inni meg. Rett før han stappa pikken i meg så sa jeg "jeg skal bare hente kondomen". Men så kjører han pikken inn, litt ut, inn, litt ut også SPLUSH... :o :S

Det er faen ikke kødd, han kom virkelig så fort.

Skrevet

Fordi jeg er skuffa, forferdelig skuffa over han. Jeg føler han gjorde det med vilje. Men jeg fatter ikke hvorfor. For vi prater og er åpen om ALT. Så vet han vil ha en til en, men ikke før om ett par år. Der er vi enig.

Vi HOPPER IKKE AV i svingen til vanlig altså folkens. Les det, vi hopper ikke av i svingen til vanlig. Var ikke meninga å gjøre det nå heller!!!!!!

Skal begynne på en annen type pille neste mens, men den har ikke kommet ennå så har derfor ikke starta på den.

Skrevet

Du får ta en angrepille og en alvorsprat med mannen

Skrevet

Herregud, så han ble litt ivrig. Er ikke verdens undergang...

Har heller ikke lyst å bli gravid, men klikker ikke på gubben fordi han blir litt ivrig, og kaster hemninger eller glemmer seg i øyeblikket. Om det var med vilje eller ikke så skjønner jeg ikke hva det er å bli sur for, vær heller glad for at du har en mann som vil ha sex - er absolutt ikke selvfølge her inne.

Be bare gubben hente deg angrepiller på apoteket..

Skrevet

Hehe...jeg må jo le litt da...sorry altså.Men jeg syns ikke så veldig synd på deg.

Hadde vi skulle kost sånn og vi hadde en avtale om dette og ikke barn før om et par år...så hadde han hatt på kondom lenge før han i det heletatt hadde fått rørt seg i nærheten av der nede i det heletatt.For jeg kan godt forstå han litt også....plutselig stoppe for å ta på kondom hvis han er kåt,er ikke så veldig fristende egentlig.

Så sats på det,om de i det heletatt rører det området eller om det i det heletatt blir kosing, om det så er bare så vidt innafor....min hadde hatt på kondomen for lengst,dessverre.

Da slipper man å bli skuffa over det,for da har man jo sikret seg for lenge siden.

Begges ansvar der gitt :-)

Skrevet

Jeg skjønner deg godt jeg.

Hvis dere er enig om at dere skal ha en til, men IKKE nå. Og dere BRUKE kondom om dere skal gjennomføre penetrering.

Ligger man bare å koser sånn, så er det da ikke nødvendig med kondom da. Herregud dere.

Jeg skjønner at han sikkert ble kjempe kåt av at ikke fikk putta den inn osv. Men at han bare stappa din og kom sånn.

Det syntes jeg var dårlig gjort. Greit han ble ivrig, men jeg hadde blitt sur selv.

Skrevet

Selvfølgelig vet jeg at begge har ett ansvar. Jeg skulle jo hente kondomet. Og han har aldri kommet så fort før. På bare få støt inn. Jeg ber ikke om sympati, jeg skreiv her for at jeg er sint og skuffa.

Seff ba jeg han dra ned å kjøpe angre pille med en gang. Men syns det var rart gjort av han fordi vi har hatt en sex fri periode pga div ting. Men de to siste ukene har vært super fine, også gjør han dette der.

Han sier selv at han merker når han kommer så det å stappe inn pikken når han mest sannsynlig kjente at nå erre på tur her er jo tåpelig

Skrevet

Synes det er mer tåpelig at du lager en stor sak ut av en filleting som det der... spesielt når du sier at dere akkurat har begynt å få sexen igang etter en stille periode. Du ødelegger jo det dere har fått igang igjen på grunn av en liten bagatell.

Er ikke sånn at han har gått bak ryggen din eller gjort noe utilgivelig, mannen din kom mens dere koset.. cut him some slack.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...