Frøken Linn Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg kom bare til å lure på hva som skal til før innlegg bør slettes? Det er mobbing, trakkasering og hetsing av andre på sidene her, og de blir rappotert til deg. Blir bedt slettet, og blir bedt om at noen reagerer. Er det slik vi vil ha sidene her? Er det helt greit å miste all respekt for andre mennesker? Hva må til for at noe blir tatt seriøst? Venter man på at noen skal slutte sitt liv pga komentarer som blir gitt på dinbaby.com ? Er det plutselig greit å mobbe andre? SI I FRA! Si i fra før det tar helt overhånd her inne. Er ikke noe hyggelig sted å være når det ikke er moderator eller webmaster som gjør jobben sin. Det kreves en jobb, dette inne på anonymforum. Skjønner heller ikke hvorfor det er anonymknapp.. Denne blir veldig ofte brukt for å slenge dritt og tråkke på andre. Fjern hele knappen og anonymforum, så kanskje det blir hyggelig å være medlem av siden igjen. Venter på reaksjon, og venter på tilbakemelding fra deg.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Fjerne anonymknappen, nei det håper jeg ikke skjer. For hva med oss som bruker den rett og ikke slenger med leppa. Er masse jeg har lurt på opp gjennom årene som jeg har brukt anonymknappen. Sånn som: Vanskelig forhold med eksen, utslett, at barnet tisser seg ut, tanker som er skremmende, skuffelser, sykdom, intime ting osv osv. Mye av dette er noe jeg aldri kunne ha spurt om med nicket mitt. Tenker også på de som spør om underlivet etter fødsel, abort, krangler med svigerfamilien, at ektefellen har vært utro osv. Har man ikke mulighet til å være anonym så kan man ikke skrive slike innlegg. Ser mange slike innlegg her inne hver dag og kan ikke tenke meg at de hadde blitt skrevet hvis man ikke kan være anonym.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Håper ikke anonymknappen blir fjernet. Jeg har aldri sagt noe stygt om noe eller noen her inne, men bruker forumet til det det var tenkt til. Synd at noens idioti skal ramme alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå