~nr. 2 i magen Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Hvordan vet man egentlig hvilken størrelse man skal kjøpe?
snurretassa Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Det vet man vel egentlig ikke... Husker ikke selv når jeg kjøpe forrige gang, men tror jeg venter så lenge som mulig. Tenker vel at man går opp en str rundt bringa og kanskje to i cup? Ha ha, det er en klisje, men man glemmer virkelig fort! Tror jeg kommer til å kjøpe noen billige fra H&M eller noe når puppene vokser ut av dem jeg bruker nå, og heller investere i noen gode, litt dyrere når babyen kommer.
snurretassa Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Fant denne, litt mer info: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=255
snurretassa Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Bare hyggelig! Slike spm minner meg jo på alt det som nå igjen står foran meg... :-)
L :o) Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Snurretassas ammehjelp-link svarer jo godt på spørsmålet. Jeg har en drøy uke til termin og kjøpte meg første amme-bh for 3-4 uker siden. Har lagt på meg en del jevnt over hele kroppen, så jeg kjøpte ny bh mest fordi de gamle begynte å stramme fælt over ryggen.... Hadde lest at jeg skulle kjøpe en størrelse større enn jeg trengte, og jeg er definitivt i en fase hvor jeg har vent meg til å ese og ese... Var klar til å kjøpe noe løst og komfortabelt - og fikk derfor en liten aha-opplevelse da hun som hjalp meg i butikken sa at etter fødselen er det jo brystene som vokser - ikke hele meg Jeg kan jo regne med at fra der jeg er nå skal jeg rett og slett snart begynne å gå litt ned i vekt igjen. Så det er faktisk en god nyhet og et godt tips hvis du er på slutten av svangerskapet - Jippi!
cakes Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 jeg kjøpte en str større en jeg vanligvis bruker, på nettshoppen til H&M. de er gode og romslige, med plass til ammeinnlegg og skjell. (bruker skjell for å forebygge såre brystvorter). tror jeg betalte 199 for en 2pk.
~nr. 2 i magen Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2009 Tusen takk for svar har 11 d igjen til termin, så ikke lenge nå. Bestilte meg en 2 pk fra H&M, satser på at de vil passe sånn i begynnelsen ivhertfall, så kan jeg evt kjøpe en litt dyrere etterhvert når jeg ser hvilken str jeg trenger. Ser liksom ikke for meg at brystene skal bli noe større nå men det gjør de vel gjerne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå