Tøvsjura Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Lille gutten min er 3 år i dag! 3 år siden verdens nydeligste gutt kom til verden, 3 år siden jeg ble mamma for første gang, tenk 3 år!? Lurer på hvor de 3 årene har blitt av jeg?! Gratulerer med dagen gutten min <3
ditte&malusken&lillebror Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Gratulerer så masse med dagen! Helt utrolig hvor fort tiden går:)
Tøvsjura Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2009 Takk takk Ja, føles ut som det skulle vært i dag han kom til verden, merkelig det der
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Gratulerer med dagen til lille blå hattifnatten! Jeg blir også veldig melankolsk når mine fyller år... tenker på alle årene som bare fløy forbi. Min eldste fyller 7 neste gang hun har bursdag. 7 år!!!!! *rister sjokkert på hodet*
Tøvsjura Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2009 Takk for det ippemo Kjenner meg veldig sentimental i dag fordi jeg synes det er trist at tiden bare flyr forbi en! Nesten litt skummelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå