Gå til innhold

Litt sentimental i dag fordi ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutten min er 3 år i dag! 3 år siden verdens nydeligste gutt kom til verden, 3 år siden jeg ble mamma for første gang, tenk 3 år!? Lurer på hvor de 3 årene har blitt av jeg?!

 

Gratulerer med dagen gutten min <3 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med dagen! Helt utrolig hvor fort tiden går:)

Skrevet

Takk takk :) Ja, føles ut som det skulle vært i dag han kom til verden, merkelig det der :)

Skrevet

Gratulerer med dagen til lille blå hattifnatten! :)

 

Jeg blir også veldig melankolsk når mine fyller år... tenker på alle årene som bare fløy forbi. Min eldste fyller 7 neste gang hun har bursdag. 7 år!!!!! *rister sjokkert på hodet*

Skrevet

Takk for det ippemo :) Kjenner meg veldig sentimental i dag fordi jeg synes det er trist at tiden bare flyr forbi en! Nesten litt skummelt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...