Gå til innhold

omleggingen av fødetilbudet i Stavanger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skriver at kvinnen kan være på rommet hvor en har født i 4-6 timer etter fødsel... så kan en reise hjem eller legges på pasienthotellet...

reiser noen virkelig hjem etter 6 timer?

er andregangsfødende, lå 3-4dager sist.. på sykehuset pga så høyt blodtap og jenta mi hadde gulsott... hadde en veldig rask og grei fødsel ellers...

men jeg tenker at uansett om jeg får enda en grei og rask fødsel, ville det vært tidlig å reise hjem så tidlig... ei venninne av meg reiste hjem 12 timer etter fødsel...

hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tenker jeg og mye på, men så har jeg en rimelig rolig og muligens fornuftig mann som sier, Dette kan vi ikke bestemme nå uansett, dette finner vi ut av etter fødselen. Og jeg tror han faktisk har litt rett denne gangen.

Sist hadde vi en kjapp og lett fødsel, men var førstegangs og tryggheten med å få være der to døgn var god! Fødte på fødeloftet.

Det skal vi denne gangen og, selv om det blir litt omlegging, så ser vi an formen og den nye verdensborgeren før vi bestemmer oss for om vi vil hjem eller på hotellet.

Og er det sånn at minsten har gulsott, eller jeg er såppas medtatt etter fødselen at det ikke er forsvarlig å reise hjem tror jeg heller ikke vi blir sendt hjem!

Tror vi får stole på at jordmødrene passer på oss tross omlegging, og at vår egen dømmekraft er litt på stell:)

Men ja, å reise hjem etter 6 timer er litt skremmende....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...