Gå til innhold

Kjenner jeg blir kvalm av Webmaster Espen K.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder meg nesten for god til å lage dette innlegget, men var visst ikke for god likevel.....

Ikke nok med at han lar all den drittslengingen på anonym få leve sitt eget liv, men måten han svarer folk inne på ris og ros får ham til å fremstå som hoven, ignorant og lite medmenneskelig.

Men veldig viktig å vise frem bilde av seg selv i tråden som omhandler om han er kjekk eller ikke...

Æsj!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Ja, han er ufyselig og kvalm.

Skrevet

Hehe, tenker du utseendemessig da, eller oppførselen ;)

Skrevet

Tipper denne blir slettet snart, hehe :)

Skrevet

Tviler på at dette vil føre fram, er vel helst driverene av forumet vi burde angripe, og ikke dotten de har satt til å moderere, hvis det i det hele tatt er hans jobb da i utgangspunktet?

Beste man kan gjøre her inne er vel å forholde seg mest mulig anonym og nøytral, så slipper man hets og dritt.

Skrevet

han kan jo ikke slette denne,for som han selv har sagt,så har vi ytringsfrihet her inne,så litt mobbing gjør ikke noe.

og er enig i det dere mener ja, ikke mye hjelp i den webmasteren nei...

på den ene eller den andre måten.

Skrevet

Sitat "Vi skal få til llitt mer oppfølging og vennligsinnet kontroll i forumene" fra Webmaster Espen K.

Ellers høres det jo kjeeempemorsomt ut hvis vi alle sammen skal sitte i hver vår krok og passe på å være så nøytral som mulig så vi ikke ber om å bli mobbet..

Skrevet

He he, begge deler kanskje..?

Jeg har ikke vært innpå her på lenge, så jeg har ikke hørt om han før.

Skrevet

Jeg har som sagt vært av og på i fem år, og har aldri blitt mobbet... Er ikke så veldig nøytral alltid heller :-P

Skrevet

Han sletter nok ikke dette innlegget for "Selv om ikke alle liker innlegget og tonen ikke er helt god, så kan jeg ikke forsvare å slette innlegget." og "At noen blir støtt er ikke i seg selv slette-grunn."

Dessuten har han selv valgt å gjøre seg offentlig og da bør man visst tåle langt styggere omtale enn det han selv får i denne tråden...

Skrevet

Nei, og det er jo sånn det bør være også. Men så viser det jo seg at det ikke alltid er sånn.

Skrevet

Ja, men det er ikke helt tilfeldig..

Det har vist seg om igjen, og om igjen, til det kjedsommelige at de som utleverer mye personlig info får hets. Jeg sier ikke at det er bra eller rettferdig, men man bør kanskje klare å lære av en så gjentagende effekt..?

Skrevet

Njo, men klarer likevel ikke å være enig i at det er den som blir mobbet sitt ansvar å ikke gi mobberne ammunisjon. Vi ble iallefall tidlig lært opp, både hjemme og i skolen, i at uansett hvor rart folk oppførte seg/så ut, var det ikke greit å mobbe. Jeg synes man må kunne forvente at dette er allmennkunnskap hos voksne mennesker, og forbeholder meg retten til å bli overasket når det ikke er det.

Skrevet

Helt utrolig at det går an. Jeg hatr sett på svarene hans nå, ikke mye seriøse eller profesjonelle, nei. Håper riksmedia tar tak i dette, i disse agurktider ligger det vel ikke så mye på desken.

Skrevet

Ja, men det blir naivt å tro at det fungerer likt på en anonym nettside som i den virkelige verden.

De aller fleste av oss har selv et ansvar for å beskytte oss selv på nettet, mens det er klart at de som er psyke bør skjermes på en annen måte.

Er lærer selv, og aksepterer ikke mobbing, men syns ikke helt det kan sammenlignes med dette...

Skrevet

La han få smake sin egen medisin da vel. Alle kan si sin mening om denne Espen K. på anonym. Så får vi se om han synes det er like kjekt.

Skrevet

jeg syns bare det er synd at han velger å ha en nedlatende og hånlig tone når han svarer folk.

Kan kanskje forstå at han ikke vil slette alt som blir meldt, men det går da ann å oppføre seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...