Gå til innhold

forlenget syklus med symptomer på graviditet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt min første Pergo-kur nå i juni ( dobbel ), ingen utslag på EL-tester. Har hatt endel bivirkninger siden dag 7 på Pergo, og har dem fortsatt. Humør-svingninger ( veeeldig kort lunte ), ømme bryster, små-kvalm på kveldene, og den nedre delen av magen har vært vond og hoven 2 ganger ( ca 2-3 dager begge gangene ) etter at jeg hadde tatt de siste tablettene i Pergo-kuren og frem til nå. Pleier å ha regelmessig mens, 29 dagers syklus. Skulle hatt mensen på søndag, men har fortsatt ikke dukket opp. Fortsatt veldig ømme bryster og humør-svingninger. Tatt graviditets-test senest i dag morges, men negativ.

Det jeg lurer på er om noen av dere andre jenter som har prøvd Pergo har hatt bivirkninger / graviditets-symptomer så lenge etter siste tablett i kuren? Og kan det være slik at en kan være gravid selv om testen viser negativt fordi at syklusen er forskøvet?

Blir litt forvirra av disse symptomene som jeg kjenner så godt på kroppen, også er det min første runde på Pergo så jeg har null erfaring med dette her...... Er det noen som kan hjelpe meg litt?

Er veldig takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.

Jeg er i nøyaktig samme situasjon. så godt å få bekreftet at jeg ikke er gal. Går nå på min andre kur Pergo, dobbel kur. Og i første kuren hadde jeg skikkelig graviditetssymptomer. Jeg var kvalm i dagene før mensen kom, mest på kvelden. Jeg hadde hetetokter, humørsvinginger, enorme eggløsningssmerter, hodepine, uren hud og ofte stikkinger i venstre side v/eggstokken. Var hele tiden oppblåst og har følt meg slik siden. Vekten har også økt 4 kg etter å ha vært stabil i 3 år...og jeg som sliter sånn med å ta av meg igjen...søren altså. men hva gjør man ikke for å få barn?! (er vanligvis 1,76 høy og 61 kg, så er ikke overvektig...). Jo, trodde jeg var gravid, men syklusen endte etter 36 dager. Da var på an igjen med ny runde. Er nå på dag 26 i syklusen og har ikke hatt spor av EL, ingen utflod som minner om dette og ingen positive EL-tester. Fortvilende. Så, tror vel ikke det funker denne måneden. Denne måneden opplever jeg hetetoktene som verre, og de har tatt en stor del av nattesøvnen fra meg...hodepinen er der og oppblåstheten...har også hatt stikkinger i ve side 10 dager på rad nå. Hadde 8 dager med hyppig vannlating, men det gikk over. Uforklarlig egentlig, var ikke gravid og hadde ikke urinveisinfeksjon. Kroppen er rar altså...

Var du gravid så ville vel testen vist det vil jeg tro, men kan aldri si aldri.

men,ikke gi opp.

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves... :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...