Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Skulle hatt mensen for to dager siden og jeg begynner nå å tvile på at den kommer i det hele tatt... Vet ikke hvordan jeg skal takle en graviditet nå. Tok abort for 3 mnd, var med veldig tungt hjerte og en tøff opplevelse. Fikk komplikasjoner en mnd etterpå som endte på operasjonsbordet. Skulle sette inn spiral, men måtte vente til jeg hadde hatt en vanlig mensen etter dette inngrepet. Dvs at jeg skulle sette inn spiralen nå etter denne mensen. Har vært kjempeforsiktig, og de veldig få gangene vi har hatt sex har vi brukt kondom.. Nå kan det altså se ut til at jeg er gravid likevel. Har to fra før og det er evig nok. Orker ikke flere barn, men takler overhodet ikke en abort til. Blir noen tunge dager framover nå ja, om ikke mensen kommer.....
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Har den ikke hengt seg opp fordi du er så nervøs?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Håper virkelig det! Skal ta en test nå...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Hva ble resultatet da???? Er nervøs på dine vegne jeg nå;o) Uansett lykke til!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Pjuhh, den var negativ, men tør ikke helt å slippe gleden løs før mensen kommer. Er vel sikkert forsinka fordi jeg stresser sånn. Takk for lykkeønskningen!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 HI igjen her... Negativ test, men noe er det med kroppen. Puppene verker som fy og har skikkelige menssmerter. Når jeg har vært gravid testa jeg positiv 2-4 dager før forventa mens, så jeg må nesten stole på at den negative testen nå faktisk er negativ 2 dager etter. Faderullan så kjipt dette er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå