Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Om dere fikk en melding fra daten deres (ikke kjæreste kun en d går ut med?) ; Jeg er så deprimert her i drittværet, rømme med meg til syden??
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 da hadde jeg tenkt.. jah, det gjør vi!.. da får vi testet ut forholdet vårt også.... det er spesielt å gå oppå hverandre i en uke sånn.... men samtidig gir det mulighet for masse kos og romantikk osv... go for it!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Tenkte sende den til daten min da:-p siden vi snakker så mye om å reise sammen.. Men jeg vet han er midt oppe i en eksamen nå og har det stressende med jobben, men likevel har jeg så lyst til å sende mld til ham.. sukk er ganske deppa her..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 aha, sånn og forstå hvis han er midt oppe i en eksamen og har det stressende på jobben, ville jeg foreslått sydentur på en dato da det hele er overstått... det kan vel være en fin gulrot?.. er det lenge til da?...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Ja han har eksamen i morgen da:P Ikke en så stor greie da men.. Vil ba re ikke han skal tro jeg maaaser på ham da.. Men samtidig så VIL jeg reise bort med ham NÅÅ!hehe
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 skjønner følelsen din... sånn er det vel alltid i starten når man dater noen... man går og verker på hver sin side og vil ikke virke masete... jeg synes tvert i mot at hvis du ber han med til syden virker du sterk og uredd.. Man skal gå for det man ønsker her i livet vet det, enten det er små eller store ting... Hvis han ikke føler han har tid, sier han at det passer dårlig, ganske enkelt.. men da har du ihvertfall spurt.. Hold oss oppdatert da:-) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 haha da sendte jeg meldingen, bryr meg ikke om jeg virker desperat .. Orker bare ikke å spille "games" .. Vil jo han skal tro jeg er intressert i ham også Så blir spennende å se hva han svarer.. HI
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 så kult:-) han blir sikkert kjempeglad :-)
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 Så gøy! Får håpe han sier :da har jeg bestilt billett til oss to Det hadde jo vært toppers det!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 weee fikk svar!! Hei søta, ja la oss gjøre det siden vi trenger litt sol og sommer
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 Så gøy!!! Skulle ønske min mann skrev en sånn melding til meg Men det er det heller dårlig med hehe. Heldig du
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 Så tøft gjort av deg! Jeg hadde kun hatt to filmkvelder og et eller to nach med min kjære før han inviterte meg med til usa.. Jeg svarte ja egentlig mest på tull, men fikk beskjed dagen etter: Vi reiser onsdag om to uker!! IIIIIIIK.... Men hadde en FANTASTISK tur, hadde jeg ikke dratt hadde vi sikkert ikke vært sammen idag. Har fått en nydelig gutt sammen også. Gøy å være spontan og ta litt sjanser her i livet. Ta han på ordet og kom dere avgårde! Masse lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå