Drømme Stress ned-mamma Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Syns eg! Satse alt me har på ein dato...og håpe på me treffe... Greit, nå e jo ikkje det akkurat samme "vinner"sjangsene da, for dei aller aller fleste, men.. Må innrømme det føles litt sånn for meg...at det e lotto altså.. ..eg vett aldri når el komme, OM den komme...og i tillegg så finnes der ikkje system på når gubben komme hjem fra jobb...så har ikkje peiling på om det treffe med ein evt. el... Baaah!! Nei....kan bli rar i hodet av mindre jaffal!
nicki82 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Jeg vet AKKURAT hvordan det føles!!!!! Har begynt å måle temperatur og tafse nedentil for å bli mer klok på dette... Planen er at hvis ikke denne pp viser positivt resultat, må jg legge frem kalenderkrav til sambo!!! (han kommer til å være enda mere bortreist fremover) Det var en dag unna at vi bommet på EL denne pp. Og jobbreisen kunne LETT ha blitt forlenget (den ble forlenget med fire dager allerede, så jg var såååå forberedt på å bomme på EL!!) Jeg var så frustrert at jeg viste ikke hva jg skulle gjøre av meg!! Så JA...dette har noe lotto preg over seg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå