Gå til innhold

Andre med dårlig nattesøvn? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i grei form om dagen, men om natten har jeg vondter overalt :) Det verker under beina, i rumpe, korsrygg og nakke. Har forsøkt en rekke anordninger med puter, men ingenting har hjulpet til nå. Sover, om jeg er heldig, 3-4 timer hver natt.

Andre som har vondter når de ligger? Eventuelle råd? :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg sliter også med nattessøvnen, er snart 27+2 dager på vei, men det er ikke pga smerter jeg ikke får sove, det fordi jeg er bekymret for å skade barnet. Jeg kan jo kun ligge på siden, men da kjenner jeg at babyen sparker ned i madrassen som om den blir klemt, og jeg kan jo ikke ligge på ryggen pga hovedpulsåra blir klemt. Så jeg våkner hver eneste gang jeg skal snu meg fra den ene siden til den andre. Det er ikke kun bekymringen som vekker meg, men også det at det ikke er like lett å snu på kroppen nå som den har blitt så mye tyngre enn den var før.

Håper du finner en løsning for deg, hvis ikke mp vi vel bare tenke at dette er en kort periode av livet vårt, og at ting vil bli som normalt igjen etter lille skjønningen har kommet ut :)

Skrevet

Merkelig nok har jeg skikkelige smerter jeg. Overalt. Veldig plagsomt. Minner meg litt om når jeg hadde skiveprolaps. Det verker så jeg ikke får sove. Jeg får krysse fingre og tær på at det går over.

Jeg er 26 uker på vei.

Jeg er enig med deg, det er en kort tid av livet vårt, men guuuuud så deilig det er å klage litt ;0)

Lykke til videre i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...