Gullklompane mine Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har stormtrekket til vognen min, men det lekker vann inn gjennom det svarte stoffet. Trekket har også revnet bak. I tillegg synes jeg at det tar altfor stor plass, fyller jo nesten hele korgen under vogna.. Her en dag kjøpte jeg et nytt regntrekk fra simo for å prøve. Det passa framme, men ikke bak når vognen er i liggestilling. Hvilket regntrekk har dere? Trenger tips til et tynt regntrekk som er stort nok til vognen. :-)
lilleღpersille Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Heisann! Jeg har også TFK og har både regntrekket og stormtrekket til vogna. Regntrekket er også digert og tar all plass under i korga + at det er veldig tett og er nok helt garantert dårlig sirkulert. Derfor setter jeg henne i garasjen nå når det regner. Jeg fikk fra noen her inne anbefalt regntrekket til denne vogna: http://www.lilleprinsen.no/product/453917/Teutonia_Regntrekk.html noen som har denne til sin TFK, har ikke fått kjøpt den selv, men de anbefalte den ¨på det sterkeste:) Løp og kjøp!! (skal jammen meg ta meg en tur til barnashus i dag tror jeg;))
Gullklompane mine Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har tidligere hatt teutoniavogn med dette regntrekket. Kan ikke helt forstå at det skal passe til TFK vogna, den er ganske mye større i kalesjen og på baksiden.. Men det er jo verdt et forsøk.
lilleღpersille Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Viss du har det regntrekket ennå er det bare å prøve. En annen dibber som anbefalte dette til meg og hun brukte dette selv til sin TFK vogn. Så da tenkte jeg å prøve det, men vet ikke helt om jeg vil bruke 400kr på det om det ikke passer da...
Gullklompane mine Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2009 Det er solgt i lag med vognen. Skal ta vognen med i butikken neste gang og prøve. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå