Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 ja kanskje forumet normaliserer seg! så mobbingen av røykere og overvektige kan begynne igjenn
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Grysom? Når har hun blitt trakassert i det siste? Det har ikke jeg fått med meg..
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Jeg kunne ønske folk begynte å tenke litt over mulige konsekvenser når de blottstiller sitt privatliv, følelser og tanker. De fleste har lest en del på DIB før de begynner å skrive, og etter 5 min burde det ringe en bjelle eller 10. Jeg skriver ikke dette for å samtykke til mobbing og trakassering av andre mennesker, men slik denne siden har vært de siste 5 årene MÅ man spørre seg selv: Er jeg villig til å ta alt som kommer av oppgulp med knusende ro? Det finnes ikke moderering her, det finnes ikke mulighet til å slette/redigere egne innlegg. Ting blir stående her for evig og alltid hvis ikke trådene blir fjernet av babymedia.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Begge har skrevet det på bloggene sine, og Grysom har skrevet et innlegg om det på Bli gravid...
Lilleleen Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 syntes det er trist jeg... uansett hva folk skriver om sitt privatliv så er ikke det en invitasjon til mobbing eller trakasering. er du uenig i det som blir skrevet så er det vel lov å si at det syntes ikke du noe om og ferdig med det. Eller så er det vel lov å la være å skrive.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 Gjorde ikke Grysom dette sist hun hang på BiM, da? Dramaqueens...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #13 Skrevet 23. juli 2009 Spør henne selv, da vel! Bloggen er åpen, hjemmesiden har passord.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #14 Skrevet 23. juli 2009 Link til blogg og passord til hjemmesiden mottas med takk. Det er jo ikke mulig å få tak i henne nå som hun har meldt seg ut av bim.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #15 Skrevet 23. juli 2009 De er her begge to og leser. Selv om man sletter brukernavnet, kan man lese det folk skriver. Og med oppmerksomhetsbehovet, klarer ikke den ene å holde seg unna iallefall.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #16 Skrevet 23. juli 2009 Du finner linken til Grysoms blogg i innlegget hennes "oyoy :D" på Bli gravid. Passordet til hjemmesiden får du ved å sende henne en mail på mailadressen hun har oppført på bloggen sin...
partyoffive Skrevet 23. juli 2009 #17 Skrevet 23. juli 2009 Lurer også på hvordan man kan vite at de har 'meldt seg ut'. Hores veldig formellt ut liksom. 'Meldt seg ut'. Er det ikke bare og slutte og logge på da? Må man 'melde seg ut' for og gjore det 'offisiellt'? Merkelig. Uansett, Ina var her senest i går kveld. Grysom kjenner jeg ikke til. Tragisk at det må være så banalt. De sitter nok og leser akkurat dette tenker jeg. Håper de gjor det. Tåpelig og melde seg ut. Bare slutt og logg inn og utlevere seg på anonymforumet, så går det sikkert litt bedre for de her inne. Mange harry tilbakemeldinger til folk som sliter på skravle og andre forum også, men slik er det for alle. Lykke til til de begge to uansett hvor de er!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #18 Skrevet 23. juli 2009 Hva med å se seg selv i speilet og slutte å starte tråder som eskalerer dramaet her inne? Grysom ble plaget i en tråd, hvorfor blåse opp dette? Hvis dere vil ha slutt på "mobbingen" så ta deres eget ansvar med å ikke vie dramaet oppmerksomhet og nye tråder.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #20 Skrevet 23. juli 2009 Jeg forsvarer ikke mobbing og trakassering, men noen har ingen sperre for hvor mye de deler på nettet. Fra det lille jeg har lest av Ina håper jeg at hun får hjelp og støtte hos andre enn oss damer på DIB, for her inne, bak anonymknappen, er det fint lite av det. De fleste som "melder seg ut" er jo tilbake igjen rimelig kjapt uansett, så da får vi bare ønske dem velkommen tilbake.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #21 Skrevet 24. juli 2009 Grysom har gjort det samme som sist, ser det ut som. Legger inn en pensjoneringstråd for å få sympati, men melder seg ikke ut for godt av den grunn. Typisk!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #22 Skrevet 24. juli 2009 Hva er det med folk her inne????? Går det ikke ann å la folk være i fred??? Selvfølgelig vil det alltid være noen som synes noen innlegg er merkelige, men går det ikke bare å overse det da?? Jeg mener ikke at det ikke må være lov å diskutere, da ville det blitt kjedelig her inne...men det der med å henge ut og mobbe det er bare så latterlig. Alle er ikke som meg eller deg og heldigvis for det. Ser på det som en berikelse jeg... Fatter bare ikke at noen kan bli irriterte på feks Grysom fordi hun er åpen.. Jeg legger aldri ut personlige ting, men synes det har vært kjempe koselig å lese Grysom sine innlegg...håper det ikke blir slutt på de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå