Gå til innhold

Ærlig talt, er det virkelig slik? (link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg så det på tv i går, og det var noen skikkelige fjols som sto frem og erklærte hvor dumme de selv var :-P

Gjelder kanskje noen, men ikke alle. Jeg har mr peiling på hus enn min bror for eksempel (men det har jo med erfaring å gjøre også)

Skrevet

Mannen min har nok mer kunnskap enn det jeg har om byggtekniske ting, men jeg har i det minste sunn fornuft. Det er mer til en bolig en det man ser på overflaten i mange tilfeller. Kjenner ei som har gjort en skikkelig tabbe og kjøpt noe som snart faller ned i huet på henne. At huset er sjarmerende og eiendommen pen hjelper lite når borkledninga er pill rottent under tjukke lag med maling, taket lekk og grunnmurene sprekker opp. Megleren og selgeren hoppa sikkert i været og slo beina sammen i ellevill jubel da de fikk solgt rønna til fehuet.

Skrevet

Ja :) hadde jeg skulle kjøpe hus hadde jeg nok sett mest på kjøkken osv. Godt jeg har en Mann og Pappa som vet hva de skal se etter :)

Skrevet

Ikke her. Det første jeg så på da vi lette etter hus var badets stand, drenering og tak.

Skrevet

Hm, det der hadde eg faktisk ikkje trudd.

Eg bestemte siste leilighetskjøp her i huset, og var veldig flink. Eg har eit godt trent maskulint blikk skal ein tru artikkelen. He he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...