Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Har en jente på 5 år, jeg har akurat fått meg ny kjæreste,hun har alltid lyst og være med på besøk der,og syns det er kjempe gøy når han har sin datter annen hver uke... Men..... til tider er det ikke noe morsomt og ha hun med i det hele tatt,fordi hun ikke gidder og snakke til han(typen min).. Han er kjempe snill og hyggelig med hun,tar hun i mot med åpene armer.. Men hun snur helt om og har bestemt seg helt for og stå og være sur i tryne og ikke gid og svare på noe av det han sier eller spørr om... Og dette gjelder ikke bare han,møter jeg gjerne venner av meg,og de snakker til hun,så svarer hun gjerne ikke da heller,og bare drar på en sur mine... Jeg føler folk opplever hun som frekk ! Hun er egentlig en veldig sjønn liten jente,og syns det er synd at hun må være sånn,spesielt med de vi omgåes mye ! Hvordan skal jeg takle det ? Skal jeg kjefte på hun og si at dette vil jeg ikke ha noe av,at vi skal være høflig ? Skal jeg bare overse det...? og ikke gi noe oppmerksomhet rundt det ? Noe annet ?? Typen min spurte meg i dag...hvorfor vil hun ikke snakke med meg? Og jeg vet faktisk ikke hva jeg skal svare... Hvordan ville du tenkt om du snakket til din/dine venner,type,familie`s unge..og hun ikke svarte.. ville dere opplevd det som en frekk unge ?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Vet du hva? Hun er sjenert overfor enkelte mennesker og i enkelte situasjoner. Hun vet rett og slett ikke hva hun skal si, og lager et fjes som virker avvisende for å slippe. Jeg kjenner meg selv igjen i det du skriver om henne. Og jeg var IKKE frekk. Si til kjæresten din at han skal la henne være litt i fred, og la henne styre tempoet hun trenger. La henne komme til ham. Så mykner hun nok opp etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå