er det muuulig Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 er litt bekymret om jeg kan være gravid.... noen som kan fortelle hva jeg skal kjenne etter....tegn for og imot....
Lilleleen Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Tror jeg ville venta med å bekymre meg til etter lørdag, men du kan jo kjøpe inn en test for sikkerthets skyld:o) Det jeg eller rettere sagt samboeren min merka det på var at jeg var konstant kvalm og uvel, ømme pupper, kortere lunte ( samboeren min merka den veldig ) ) at jeg ikke fikk mensen. Noe mer var det ikke for min del. Men har trodd jeg har vært gravid noen ganger før uten at jeg har vært det, vet av erfaring at bekymring kan utsette mensen..
er det muuulig Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2009 tuuusen takk for svar.... tok en test i dag...men er jo noen dager igjen enda til mens skal komme....digital clear blue...og så først etterpå at den skulle taes med morgenurin om den ble tatt før forventet mens....vet ikke hva det har å si på svaret....den var negativ.... men hvor lang tid tar det valigvis fra befruktning til man kan kjenne symptomer?
Betti spaghetti Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Det varierer så veldig når symptomene kommer, her kom trettheten og kvalmen i uke 5-6 allerede. Vil råde deg til å ta en test i morgen når du venter mensen, da bør du få klart svar. Lykke til!
er det muuulig Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2009 huff...jeg føler meg så håpløs....med en 28 dager syklus....og forrige mens begynte den 28.juni....så er det vel i morgen jeg forventer mens? eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå