Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Nå den siste tiden har jeg opplevd at det har skjedd rare ting her i stuen rndt 12tiden på natten.. Nå sitter jeg her i stolen min og plutselig kjenner jeg en iskald vind rett mot meg, det blir kaldt i rommet men nå er det tilbake til normal tempatur.. Varte i noen sekunder.. Har sjekket alle vinduer her osv, men ingenting som er åpent eller skulle tyde på det skullle være trekk her nå.. :( Er redd..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 "Klokken tolv kommer troll" Nei, det var en dårlig spøk. Kanskje du har litt den 6. sans?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Altså jeg gikk litt rundt i stuen her og plutselig hører jeg noe som en katt som mjauer.. har ikke en katt!!!! Og hendene mine blir iskald:( Jeg er liiivredd her nå
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Har du låst ytterdøren? Lukket evt vinduer?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Det er bare å snakke med Jesus, det. Navnet Jesus er noe ånder har respekt for. Si "det" skal gå bort i Jesu navn.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 tuller ikke Ja alt er låst , vinduer i alle rom lukket, får ikke sove nå!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Har du varmepumpe i huset? Jeg har opplevd det med "kalde gufs" etter at jeg fikk innstalert varmepumpen her. Kjenner det oftest om kvelden, for det er da jeg bruker å sitte ned å se på TV/PC, og da ofte ca samme sted hver kveld.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Har du barn boende i huset evt samboer/mann?Kanskje det er de du hører?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 Hei, var akkurat på her nå.. Jeg fikk ikke sove.. Gruer meg til i natt igjen, sitter her i stua og det er mørkt.. Føler meg virkelig ikke vel her i huset..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 Nå er klokken 12, når de begynner sier hu: HEI! Nå holder det, dette er mitt hus og du/dere har ikke noe her å gjøre! Jeg bestemmer her! Du skal være streng og hard i stemmen... kan være det hjelper, om ikke: Du kan brenne salvie, eller tenne annen røkelse f.eks.... I verste fall kontakte noen som kan rense for deg:) Lykke til:o)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 men uffa. begynte det bare sånn plutselig i går da eller? bodd der lenge? merket noe i kveld da? Er du alene hjemme også? Ble mange spm her nå=)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #13 Skrevet 23. juli 2009 Åh...hvorfor var jeg så nysgjerrig? Måtte sef. lese innlegget da. Jeg som er helt alene hjemme, og som komme til å være helt alene hjemme de to neste ukene? Egentlig så elsker jeg å lese om slike skumle ting. Men så har jeg så sinnsykt fantasi, at når jeg sitter alene hjemme, så løper den løpsk. Uff...stakkars deg HI. Du få holde ut. Hvis det blir så ille, så se om du kan få overnatte hos noen du kjenner eller få noen til å overnatte hos deg.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #14 Skrevet 23. juli 2009 Skjer ingenting her ikveld.. Men nå som jeg begynner å tenke på det føler jeg plutselig et kaldt trekk igjen, som noen er i nærheten av meg... Kan det være psysisk??? Det ekkle kalde trekket..:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå