Gå til innhold

Heisann da er vi hjemme fra Spania :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En deilig måned i Spania må jeg si det var. Må si jeg gledet meg litt til å komme hjem men nå kunne jeg godt tenke meg å reise ned igjen, selv om det bare er en uke siden vi kom igjen hehe ja jeg er vel litt tullete ;) Ble mye god mat og jentene badet hele dagene. Minsta badet på seg en ørebetennelse også, men den brøt ikke ut før vi kom hjem. Så nå er hun på 2 penicilinkuren på en uke :(( fortsatt vondt, så har det ikke blitt bedre og hun trenger smertestillende til fredag så skulle vi ringe legevakten for 5 gang.. (for da var det samme lege som har vakt). Uff synes synd på henne da.. Så nå er det nedtelling til neste tur som er 15 sept. Da er det 1 mnd til Gran Canari, og det gleder vi oss til :) selv om det er bare meg og minste jenta. Skal bli litt rart å reise uten mann og store jenta som blir 10 år menst vi er borte.. litt trist det da men. Håper alle dere andre også har hatt en super sommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at dere har kost dere i Spania!

Hørtes ikke godt ut med ørebetennelse da. Begge mine har også hatt det, og det er både slitsomt og vondt for de stakkars små.

Jeg har i alle fall hatt en fin sommer med mine barn. Det har ikke vært det beste sommerværet de siste ukene da, men vi har nå sett sola også =)

Idag er de i bhg siste dagen før ferien, og imorgen ska reise til faren og være der i 8 dager. Det blir rart!

Skrevet

Hvorfor tar ikke folk advarslene fra folkehelsa, om å IKKE reise til Spania, denne sommer/høst:( Hadde folk hørt på den, hadde ikke smittet med svineinfluensaen kommet og spredd seg så fort i Norge.... All smitte i Norge er jo til nå, påvist fra Spania:((((

Skrevet

Takk:)

Det har vi hatt.... å håper at vi fortsatt får....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...