lÅktiHaUDe Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 En deilig måned i Spania må jeg si det var. Må si jeg gledet meg litt til å komme hjem men nå kunne jeg godt tenke meg å reise ned igjen, selv om det bare er en uke siden vi kom igjen hehe ja jeg er vel litt tullete Ble mye god mat og jentene badet hele dagene. Minsta badet på seg en ørebetennelse også, men den brøt ikke ut før vi kom hjem. Så nå er hun på 2 penicilinkuren på en uke ( fortsatt vondt, så har det ikke blitt bedre og hun trenger smertestillende til fredag så skulle vi ringe legevakten for 5 gang.. (for da var det samme lege som har vakt). Uff synes synd på henne da.. Så nå er det nedtelling til neste tur som er 15 sept. Da er det 1 mnd til Gran Canari, og det gleder vi oss til selv om det er bare meg og minste jenta. Skal bli litt rart å reise uten mann og store jenta som blir 10 år menst vi er borte.. litt trist det da men. Håper alle dere andre også har hatt en super sommer
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Så bra at dere har kost dere i Spania! Hørtes ikke godt ut med ørebetennelse da. Begge mine har også hatt det, og det er både slitsomt og vondt for de stakkars små. Jeg har i alle fall hatt en fin sommer med mine barn. Det har ikke vært det beste sommerværet de siste ukene da, men vi har nå sett sola også =) Idag er de i bhg siste dagen før ferien, og imorgen ska reise til faren og være der i 8 dager. Det blir rart!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Hvorfor tar ikke folk advarslene fra folkehelsa, om å IKKE reise til Spania, denne sommer/høst:( Hadde folk hørt på den, hadde ikke smittet med svineinfluensaen kommet og spredd seg så fort i Norge.... All smitte i Norge er jo til nå, påvist fra Spania:((((
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Takk:) Det har vi hatt.... å håper at vi fortsatt får....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå