Gå til innhold

Oppforder foreldrene til Ina til å anmelde dinbaby.com..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om Ina leser dette, eller noen som kjenner henne, så be de om å anmelde denne siden, makan til mobbing og takasering har jeg ALDRI sett makan til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor det? har ikke blitt prata noe om henne ikveld har det?

Skrevet

Da ha du tydligvis ikke sett hvordan jeg r blitt trakassert og hetset på disse sidene før i tida...

Skrevet

jamen, du er jo en drittkjerring uten like neffi:)

Skrevet

Jo, takk, sant nok, sant nok...

Men det kan da finnes folk som synes Ina er ei drittkjerring...?

Anyway, forsvarer IKKE all dritten Ina er blitt utsatt for, MEN hun er faktisk ikke den eneste som er blitt bedt om å gå å henge seg, kutte seg dypere o.l....

Skrevet

Hun har jo lagt ut alt selv, må regne med diverse tilbakemeldinger da. Hadde hun blitt uthengt på det groveste hadde jeg skjønt det, men hun elsker oppmerksomheten det er tydelig. Dama må beskyttes mot seg selv først og fremst.

Skrevet

Spiller det noen rolle om hun ikke er den eneste som har blitt utsatt for mobbing og trakassering? Det er vel heller bare en større grunn til å anmelde denne siden.

Skrevet

Er ikke akkurat superaktiv på denne siden, nei - hva skjedde med deg da neffi? Jeg står uansett for det jeg skrev i overskriften, helt irrelevant hva hovedpersonen selv har lagt ut om seg selv, det er uansett ikke akseptabelt på et åpent nettforum med slike innlegg - og jeg mener de som driver denne siden er ansvarlig for innholdet.... Og det som skrives er langt over grensen..

Skrevet

Jeg har komme med sterke uttalelser om provosert abort, og ja jeg har nok provosert mange, og har dertil blitt drapstruet flere ganger av anonyme brukere her inne...

Moderer meg litt mer for tiden for det er ikke særlig hyggelig at folk sier de finner ip adressen min og kommer og dreper både meg og mine....

Skrevet

Sterke uttalelser om provosert abort var vel å si det noooooe forsiktig...du har kommet med direkte hetsende og fullstendig motbydelige uttalelser. Ikke at jeg syns det er ok at dustete anonyme drapstruer deg, men når må du ikke prøve å virke mer uskyldig enn du er da...

Skrevet

Vel, jeg er sterkt uenig med deg neffi i mangt og mye, men mobbing og uthengning er jeg uansett imot, samme om jeg er enig med folk eller ei.

Man skulle kansje vurdert boikott av hele forumet her. Da taper de jo inntekter også, finnes andre forum også som er mer seriøse tross alt.

Skrevet

Syns du svarte fantastisk her! :)

Skrevet

Boikotte ja, må si jeg har vært med på mange boikotter her inne. Slutter å skrive innlegg å slutter å trykke på annonsene. Men er her inne å sjekker om folk holder det de lover. Men hva ser jeg? Joda innlegg på innlegg fra de som skulle boikotte sammen med meg.

Nei nå er slutt på boikott fra min side. Har gått glipp av mange fine diskusjoner pga dette.

Jeg boikotter boikotene så det så!

Skrevet

Jeg syns fremdeles at hun som skrev den verste uthengings tråden om Ina burde anmeldes. Den tråden om at hi ga sjokolade is til babyen sin, men at hun ikke var så gæren som Ina. DEN var stygg den !

Skrevet

Siden og de som skjuler seg bak knappen på de grusome innleggene burde definitivt anmeldes.

Jeg skjønner ikke at dere tør jeg. Å være så grusom mot syke mennesker. Ingen vet hva som trigger. Tenk om akkurat DIN kommentar var det som skulle til for at noen tok livet av seg.

Noe å være stolt av "Jeg presset en ung mamma til å ta livet av seg, men hun fortjente det for hun var syk og hadde skrevet mye om seg selv"

Skrevet

Eller oppfordre de til å få HENNE til å holde seg unna alt av internett for en god stund fremover, og fokusere på seg selv og sin helse................

Snart vil vel 99% av oss vite hvem de er, så vi har sikkert mange osm kn ta den samtalen med de....tror hun vil slite den dag hun blir frisk/får kontroll over psyken sin...Alt som er skrevet ned vil slå henne i trynet gang på gang..Trist, men sant....

Hadde hun blitt syk for 15 år siden (gitt at hun da hadde vært like gammel som hun er nå), før internett ble til bruk for PRIVATE til å legge seg ut, så tror jeg hun hadde kunnet vært langt på vei til å bli frisk nå.Eller i det minste kommet seg langt på vei dit....

Skrevet

"kan du ikke bare kutte deg ihjel"

"svelg alle pillene du har du"

Skrevet

hun valgte selv å fortelle sin histore på internett på et åpent forum hvor alle kan si akkurat hva de mener. dette visste hun når hun har skrevet alt det hun har skrevet. da må hun regne med å få alle slags svar tilbake, gode som onde.

man kan ikke begynne å anmelde folk for at de har sagt meningen sin, vi har da tross alt ytringsfrihet i norge.

å nei, man trenger ikke si stygge ting, men om man nå gjør det så er det nå ikke ulovlig det heller.

sånn som det som ble skrevet igår, der sto det jo ikke noe stygt om henne. og det med at hun ble henta med sykebil osv.

kan ikke gi folk frihet til å skrive hva de vil på et forum, så kommer det en suicidal jente inn og roper om livet sitt, så skal man ikke få lov til å ha meninger om dette?

Skrevet

Få lov og få lov.

Herregud da menneske, det er jo ikke dette det handler om. Det handler om å kanskje se litt forbi alt som blir skrevet og å vise en liten smule medmenneskelighet og ikke trøkke ei som ligger nede enda lenger ned, se at en syk person kanskje kan bli trigget til å gjøre noe virkelig dumt.

Og ja, man har lov til å si sin mening, men MÅ man det for en hver pris?!

Skrevet

Må si jeg er enig med 10.53 her.

Dette er noe a la: har du vært med på leken, må du tåle steken.

Man skal være veldig forsiktig med hva man legger ut på nettet. Og når man først har gjort det, så må man faktisk ta konsekvensen av det.

Det med Ina, med det samme hun la ut bloggen sin på nettet, så må hun ta konsekvensen for det. Hadde hun vært smart, så hadde hun tatt en laaang pause fra nettet, og heller brukt tiden på seg selv. La alt gå i glemmeboka, og heller komme tilbake når hun føler at hun er klar. Ved å gjøre som hun gjør, går det ingen andre vei enn nedover.

Og det å anmelde denne nettsiden hjelper lite. Hva om hun kommer tilbake, like syk og oppmerksomhetssyk? Legge ut det ene innlegget etter det andre, som folk reagerer negativ på. Skal hun anmelde siden igjen og igjen og gjen?

Nytter ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...