solstråle- g09 og ?12 Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Kom hjem fra noen dagers ferie i går... for to dager siden var vi i dyreparken i Kristiandsand og dagen etter klarte jeg så vidt å gå uten at det kjentes som om hele høyre hofte skulle komme utav ledd... er 21 + 3 på vei i dag... lurer på om noen har tips, råd for å forebygge forverring?
Jahoo Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Det holdt på og gå helt galt for meg og. I løpet av dagen var det to tre ganger hvor jeg nesten ikke kunne gå.. Langt miindre stå på ett ben for da hadde bena sviktet under meg. Jeg har oppsøkt fysioterapaut. Fått henvisning fra fastlege. Når jeg kom til han hadde smertene satt seg i høyre rumpeball og det løste han med nåler, elektoder og massajse.. Har også fått endel øvelser jeg skal gjøre.. Har uansett blitt mye bedre selv om murringene er der. Mest vondt når jeg snur meg om natta eller går langt.
Freckleface26 Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Heia:) har ett lite tips til deg hvis det gjor veldig vondt aa snu seg i sengen, kjop natt-toy i silke eller lignende som er glatt eller ha sengetoy som er glatt, da blir det litt lettere aa snu seg i senga:) Jeg gjorde dette med 3. mann da jeg var gravid og det gikk som smurt hehe:) Jeg hadde en nattkjole i "silke" som hjalp meg veldig:) Klem til dere alle der ute, nyt sommeren!!! her oppe i nord har vi nesten ikke hatt noen sommer lol men haaper paa varmere vaer snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå