nina 75 Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 vi fabler så smått om å gifte oss i danmark, men jeg er veldig usikker på hvor jeg skal begynne? noen som har noen tips til nyttige linker, eller enda bedre; noen med slik erfaring?
Annie80 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Hej Bor dere i Dk, eller er kanskje din komende mand dansk? Jeg har selv bodd her nede i 3,5 år, og blev gift har nede sidst år (med en danske). Danskene har mange traditioner når det gjælder bryllup. Men det enkleste er vel egentlig og gå til indkjøp af en af de bryllups bøgerne man kan få i boghandleren. Vi blev gift i en lansby, i en rød murstenskirge. Jeg blev kørt til kirken i en lukket hestevogn. Under vielsen havde vi to venner til å synge to sanger. Efter vielsen blev vi kørt i en åben hestevogn rundt den lille by, sammen med vores to børn, spm var brudebarn. Vi havde valgt at leje telt til festen. Dette blev virkelig vællykket. Vi havde ca 100 gæster, og inlejd et personale på 10 + kokk, som stod for servering når gæsterne kom fra kirken ( Velkomstdrink, og småkager+ frisk frugt), derefter havde vi tre rætters meny med mange taler og sanger. Men vi havde på forhånd gitt besked til gæsterne at evnt indsalg skulle være indmeldt til toastmasteren senest 14 dager føre vielsen. Dette for at undgå at det trakk ud tidsmæssigt. Så var det lettere for toastmasteren at have styr på det Samtidig havde vi valgt at sette gæsterne sammen efter alder og interesser, dette gav en super stemning, og snakken gik lystig hele aften og natten. Selv om halvedelen af gæsterne var nordmenn, og den resterende fra Dk. Vi fik utrolig mange positive tilbagemeldinger efter vores bryllup. En strålende sommerdag i Dk. Ved ikke om dette var til nogen hjælp,.. Men du får skrive igen om det er noget mere spesifikt du tænker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå