Gå til innhold

Svineinfluensa, til dere hønemødre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å få litt småangst pga denne svineinfluensaen....

Har akkurat bestillt munnbind på nett, men kjenner meg sår i halsen og har litt øreverk....

men tenkte igår, da jeg hadde lagt meg, og følte et nærvær av forandringer,og jeg fikk litt panikk ja. Og med det tenkte jeg videre at det er sikkert lurt å handle opp litt, før det slår ut for fullt, når smitten virkelig e der ute og det ikke er det lureste å gå på butikken etc..

Så jeg tenkte da paracet må handles inn, antibakteriell håndvask, masse mat, drikke, mel til å bake brød, osv

Jeg tenker jeg vil isolere meg om det blir skikkelig gale...

Men hva tenker dere andre hønemødre der ute.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også ganske så engstelig av meg, men har ikke tenkt å slutte å gå i butikken etc.

Gutten min på 3 år har hatt høy feber i 4 dager nå og vært virkelig slapp, hoster, vondt i øret og diare.

Jeg har hatt litt feber, veldig slapp, hoste, vondt i halsen osv.

Vi var hos legen mandag og det var ingen bakteriell infeksjon men virus, men tok ikke svineinfluensa testen siden vi ikke har vært ute å reist.

Men vi har alle symptomer, men det kan jo være noe annet virus.

Jeg har vært skikkelig bekymret denne gangen som vi er syke, nesten ikke fått sove om natten pga minsten med høy feber og elendig form.

Han har hatt litt mindre feber i dag, men tar han med til legen i morgen om det ikke er bedre.

Forhåpentligvis er vi kanskje ferdig med den snart hehe.

Ellers har jeg god handhygiene og antibac er hamstret:)

Skrevet

hehe jeg tar det med ro. går ikke an å leve i sånn frykt, kan ta lang tid før vi er ferdig med influensa bølgen...

Skrevet

Jeg tenker at om vi eller en av oss får det nå så går jeg til innkjøp av slik ja. Hvis ikke så gjør jeg nok ikke det. Kanskje antibac håndvask.

Jeg har vært litt på nesten hysterisk stadiet idag siden storesøster har lekt med ei som antagelig har det (hun hadde vært hos noen der en baby på 8 mnd hadde fått påvist svineinfluensa og hadde selv fått symptomer etterpå)

Men er nok sånn at om vi ikke får det denne gang, så går jeg tilbake til å ikke tenke så masse over det - stadiet.

Skrevet

..jeg tror dere er fullstendig sprø jeg. Munnbind og isolasjon??

Gjest tullatullella
Skrevet

Jeg har ihvertfall mistet all lyst til å reise på ferie... med liten baby...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...