Gå til innhold

Dårlig selvbilde på grunn av små pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Livet et urettferdig... Jeg har omtrent ikke pupper. A-cup er faktisk for stort. Dette plager meg veldig. Føler meg lite feminin. Sliter og med at jeg ikke føler meg attraktiv for mannen min, selv om han ikke gir uttrykk for det. Selv om jeg er dame, så synes jeg at pupper er flott...og jeg nekter å tro at mannen min og ikke hadde syntes jeg hadde vært finere med litt pupper. Synes faktisk litt synd på ham...

Har elendig selvbilde på grunn av de kjempe små puppene mine. Selvfølgelig er silikon en mulighet, men jeg synes det faktisk hadde vært flaut. Folk er vant med å se meg uten pupper, og jeg hadde følt meg rar dersom jeg plutselig skal strutte med store pupper i en alder av 30...

Noen andre som sliter med det samme? Hvordan skal jeg lære å leve med det uten å bli lei meg. (Resten av familien min har stor pupper, og jeg har normal kroppsbygning ellers, så merkelig at jeg omtent ikke har pupper).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg.

Vet du hvordan jeg har det?

Den ene puppen er diger i forhold til andre! Det er virkelig noe jeg sliter ekstremt med. Kan ikke gå med bikini offentlig, og ivertfal ikke offentlig bad !!

Vi har alle noe :-(

Men hvis det er sååå gale så snakk med legen din/psykolog

Skrevet

Jeg har også veldig små pupper. Hadde det til jeg ble 40 år å la på meg. Fremdeles så er de små. Du må jobbe med selvfølelsen. Jeg synes personlig det er finest med små.... du må for all del ikke operere. Tror ikke du blir lykkerligere av det. Jobb heller med selvfølelsen.

Skrevet

Men hva med meg da? Kan operasjon være en løsning for meg???

(vil høre andre sin mening)

23:01 her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...