Gå til innhold

Noen med alt for lite jern her? Hvilke tabletter bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen ringte og sa jeg hadde for lite jern, tok prøver i forrige uke. Han sa jeg måtte dra på apoteket og se hvilke de har. Han sa ikke hvilke jeg skulle bruke, så får nesten bare stole på de jeg treffer på apoteket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den du får kjøpt i matbutikk fungerer absloutt best!

Legen min trodde ikke sine egne øyne då hun såg resultatet av blodprøvene mine etter bruk av FLURODIX

Skrevet

Hvor mye jern er det i det da? Fant noen tabletter sammen med helsekosten i butikke, men de hadde bare 9 mg jern i hver tablett, og den jeg tenkte å kjøpe på apoteket hadde 100mg jern pr. tablett

Skrevet

Så nå at den hadde 15 mg jern pr døgndose, og det er nok alt for lite. Men takk for svar uansett.

hi

Skrevet

Det husker jeg ikke desverre.

Men ble dårlig i magen av jern tabletter, Flurodix er bare knall bra på alle måter.

Skrevet

Anbefaler Duoferon som kjøpes på apoteket, blir ikke så hard i magen av dem.

Skrevet

Hehe, tipper anonym over her mener Floradix. som er flytende jerntilskudd som fås kjøpt på vanlige matvarebutikker ;) Har selv tatt det, og legen min anbefalte det etter fødsel, men siden prøvene mine ikke var så voldsomt mye bedre prøver jeg tabletter istedtfor. Kjøpte Sunkost sine på helsekosten for apoteket var stengt :P Vet ikke om de hjelper, skal ta ny prøve når jeg har spist de opp.

Skrevet

Jeg bruker Duroferon 100mg... de funke veldig bra hos meg... de har de i de fleste matvarebutukker der de har "småapotek" varer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...