Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adrian altså,når jeg går inn på rommet fordi han gråter,og så står han der og holder seg fast i sprinklene og hele overkroppen vugger frem og tilbake,null balanse i kroppen.

Han er 7 mnd og har nettopp funnet ut at han kan stå ved å holde seg fast i sprinklene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink han er da!! Minsten min er 7 mnd om ikke så altfor lenge, og han kommer nok ikke til å reise seg opp med det første, hehe:)

Skrevet

står han oppreist på beina sine??? Det er tidlig! =)

Skrevet

Ja han gjør det :) men det er bare i senga :) skal legge ut ett bilde så skal du få se :)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Emma du har pm om to sek

Skrevet

ja, se der er han jo! =) Flinke gutten jo!! Rart å se de står når de er sååå små=)

Spiser Adrian mye om natta eller? Jeg og eldstemann sover hjemme hos mamma i natt.. mens pappan og snuppa er hjemme.. våkna engang.. men sovna igjen etter 45 minutter med litt skriking og klaging.. veldig spent på resten av natta!!

Skrevet

Ja fikk med meg at du skulle sove vekke :)

Han spiser lite på natta,jeg kan faktisk bare stå opp og gi han smokken,men jeg er sååå lat om natta hehe,så jeg tar han i min seng og ammer han til vi begge sovner :) Så han MÅ ikke ha mat,klarer seg fint uten :)

Skrevet

så utrolig nydelig gutt du har :D skikkelig herlige bilder :)

Skrevet

Tusen takk :) ja han er kjempesøt,av og til så begynner jeg å gråte når jeg ser på smilet hans :) Lille uskyldige gutten :)

Skrevet

hehe godt å høre at det er fler som er sånn :)

Skrevet

OJ, så flink adrian e dåå! Kaja har ikkje knekt koden på krypinga enda heller, men ser at ho prøva, nærmare kvar dag no..litt tung i rompa, hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...