Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Jeg begynner på et desentralisert studie, har to barn og gift med barnefar. Da de to eldste begynner å bli ganske store (skolebarn), så må vi nesten få tredjemann nå for at det ikke skal bli som å begynne helt på nytt. Hvordan vil det være med studier, graviditet og en baby + to store? Planen er at jeg ikke skal ta permisjon. Da det er desentralisert slipper jeg skole hver dag, og når det er eksamenstid ol, så tar mannen permisjon. Noen erfaringer, råd, tips? For vår del er det nå eller aldri... venter vi til jeg er ferdig og har jobbet ett år før jeg blir gravid med tredje og siste, så er eldste tenåring og yngste på full fart inn i tenårene...!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Alt går bra så lenge man samarbeider. Selv var jeg alenemor med 4 barn når jeg gikk sykepleien. Gikk helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå