Belladonna med to gutter Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Hvordan fungerer det for deg/dere? Hvilke senger har de, og hvor gamle er de?! Alt av info taes imot med stooor takk!!!
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Er under 1,5 år mellom to av mine. De har delt rom siden yngste av dem var 6 måneder. Ønsker selv å fortsette med det, selv om vi har "ledige" rom i huset, synes det er koseligst å ha rom sammen. De gikk over til vanlig voksenseng når de var ca 1,5 år.
Belladonna med to gutter Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2009 Hadde vært topp med vanlig seng til eldste min også, men han er unormalt urolig i sengen, så tenkte for hans egen at det er best med sprinkel en stund til...men hvem vet, kanskje det går bra!
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Mine lå også veldig urolig. Men de fikk 90 cm brede senger da, og i en overgansperiode la jeg en madrass på gulvet foran senga, slik at de landet mykt om de skulle falle utfor:) Bedre det enn at de klatret over sprinkelsenga og da ramla ned...
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Hei... Vi har snart 3 tette og 2 soverom til barna:) Også vil jeg få skrive at en kveld for fler måneder siden sier min eldste på 3 år at hun ikke skjønner hvorfor det må være vegg mellom hun og broren sin. Etter det har de bodd på samme rom og de er strålende fornøyde begge 2:)) Jeg mener også at småsøsken bare har godt av å være sammen,, bygger trygghet.. De har det så gøy når de legger seg selv om lillebror ikke forstår så innmari mye av det som skjer annet enn at søstra hans er der:) Min eldste har juniorseng fra IKEA hun er som nevnt 3 år. Minsten har foreløpig sprinlelseng og han er 16 mnd. Nummer 3 som skal komme i Oktober får selvfølgelig sprinkelseng da vogge er litt vågalt i forhold til lillemann på 16 mnd som plukker på alt enda...
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Alle barna våres har hvert sitt rom, men har ikke alltid vært slik. Hadde ikke så mange rom der vi bodde før. Minste jenta vår er 2 år og når minsten som kommer ved jul/nyttårstider er stor nok, flytter vi hun eller han over til lillejenta vår. Blir jo 2 år 5 mnd mellom dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå