Gå til innhold

hvor får en bestilt eller kjøpt sånne vogner de har i danmark, store hjul,med 4 hjulsbrems?


line_mor

Anbefalte innlegg

lurer på hem som selger dem, har sett på nett ,men finner ikke ut av det, jeg mener vanlig barnevogner tror jeg har sett mest duo typern, er store hjul på dem med 4 hjulsbrens,har sett noen i sverige også,men ingen på butikk, er veldig mange av dem i danmarh iallefall,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjekk www.babydan.dk

 

Det er sannsynligvis dansk emmaljuna eller Odden vogn du mener ;)

De er RÅ lekre.. og dyre *ler*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei takk for svaret, var sånn odder vogn je har lett etter, dem er bare helt rå stilige, er jo det som er barnevogn og ikke det veldig fancy som er kommet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.. jeg endte opp med Simo kombi jeg, da det er det som MEST tilsvarende her i norge.. Emmaljunga vognene i norge har jo LATTERLIG liten bag i forhold til den danske typen..

For de er og lekre... men man må bestille de fra danmark da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kjøpte ei sort simo vogn til førsteman for to år siden,så det blir så vi bruker den om igjen nå også. det er kombi å er kjempe fornøyd med den, men var bare veldig nysgjerrig på den danske,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og det, å veldig på vippen til å bestille meg også.. men det ble litt dyrt.

lette mens vi var i Danmark også, og hadde ratt kjøpt med om jeg hadde funnet barneforretning med vogner.. men gjorde ikke det.

 

Hatt Simo Kombi til de to andre barna også og vært STRÅLENDE fornøyd med baggen på den, så da ble det det nå også...

 

Men, vi nordmenn kan virkelig lære noe av Danskene og innse at babyer er babyer og skal LIGGE i vogn til de kan sitte selv gitt.. for jeg er helt enig med deg, vognene her er jo bare superfancy og lite praktiske sånn sett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...