Gå til innhold

Jeg trenger desperat hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er d seriøst? i såfall har du snakka med legen/helsesøstre eller barnepsykologer om dette?

Skrevet

Kjøp body og ha utenpå bleia. Finnes det bodyer uten knapper i skrittet? I verste fall kan du jo sy igjen bodyen i skrittet og du da klarer få den på på annet vis. Skulle kunne gå om den har litt vide armer/skuldre.

Skrevet

Er du seriøs? Det er sånn barn gjør. Ei jeg kjenner kom over sin sønn på 1,5 år som satt og spiste bæsj fra bleia. Han burde vel blitt tvangsinnlagt på psyk han da etter ditt skjønn?

Skrevet

:-D Hvor gammel er lille frøken??

Tror ikke det selges tvangstrøyer på babyshop, men du får nok kjøpt håndjern på kondomeriet...... du vet sånne med rosa plysj på:-)

Nei, jeg kan dessverre ikke hjelpe, men forstår frustrasjonen.

Guttene har gjort det de også, men ikke hver natt..

Skrevet

awwwwwwwwwwwww,men det nydelige jenten der hadde jeg dretet i hva jeg måtte finne meg i! De nyyydelig øynene!

Skrevet

Hel nattdrakt med glidelås hele veien opp, med knapp, ble løsningen for minstemann her.

Det er en fase!

Skrevet

beklager overlord for at jeg kanskje er retard men jeg har ikke hørt om dette før..tenkte kanskje det hadde hjulpet å høre med noen om dette var normalt..var da ikke for å være frekk!

en får ikke lov å spørre om noenting for tiden her..

mijau!

Skrevet

Det var en smart måte å få besøk på om bloggen din.

Skrevet

Overlord: takk for tipset. Det funker nok ikke med body, for frøkena stapper hendene inn i bleia, fra siden. Men kanskje en sånn body med litt bein på eller noe.

Skrevet

"Ei jeg kjenner kom over sin sønn på 1,5 år som satt og spiste bæsj fra bleia"

Fy flate! da hadde jeg begynt å grine tror jeg

Skrevet

Hel nattdrakt med glidelås hele veien opp, med knapp, ble løsningen for minstemann her.

Det er en fase!

*kremt* Hvor lenge varer denne fasen?

Skrevet

Nei, den er vel over når de slutter med bleier eller? Hihihi...

Skrevet

Han hadde spist rosiner, og mente tydeligvis at de kunne spisest på ny:) Like pene og hele...

Skrevet

snu en pysjamas med glidelås el knappen bakfram:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...