Gå til innhold

Trafikalt grunnkurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på noe ang den førstehjelp-delen. Er den teroretisk eller praktisk? Jeg har noia for å gjøre sånne ting foran andre, så jeg gruer meg innmari.. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok lappen for 5 år siden, da var det bare teoretisk ihvertfall..

Mener personlig det burde være praktisk også...

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Begge deler. Jeg slapp å gjøre det med dukke siden jeg var syk og det var ingen tvang. Vi hadde også en katastrofedemonstasjon men det hele var fort gjort :) Hater snt jeg og. hehe

Skrevet

Både teoretisk og praktisk. Og det var ikke noe gøy å gjøre foran andre nei... er glad jeg gikk sammen med ein venninne. Hadde ikke taklet å måtte være sammen med en 16-åring jeg ikke kjenner...

Skrevet

Ok, får håpe jeg slipper unna da ;) Huff..

Takk for svar begge to. Og spesielt til deg Mylian - du pleier ofte å svare meg på ting her inne og er alltid blid og hyggelig. Alltid koselig å se innlegg av deg her! :)

hi

Skrevet

har nettopp tatt lappen og førstehjelpskurset er både teoretisk og praktisk. MYE praktisk faktisk, Og veldig lærerrikt :)

Skrevet

Du skal være GLAD dersom førstehjelpskurset er praktisk:) Det er faktisk uhyre viktig å få med seg alt det lille en kan av slikt. Skulle faktisk vært obligatorisk for alle i landet.

Vi har en mini-Anna-dukke her hjemme, og til og med 8-åringen kan ta hjerte-lungeredning(dog kun på småbarn pga egen fysisk styrke).

Hilsen en som har vært gjennom vanlig førstehjelpskurs+ avansert kurs:) OG har fått behov for dette(vanlig kurs) i hjemmet på egne barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...