Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Lurer på noe ang den førstehjelp-delen. Er den teroretisk eller praktisk? Jeg har noia for å gjøre sånne ting foran andre, så jeg gruer meg innmari.. noen som vet?
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Tok lappen for 5 år siden, da var det bare teoretisk ihvertfall.. Mener personlig det burde være praktisk også...
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Begge deler. Jeg slapp å gjøre det med dukke siden jeg var syk og det var ingen tvang. Vi hadde også en katastrofedemonstasjon men det hele var fort gjort Hater snt jeg og. hehe
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Både teoretisk og praktisk. Og det var ikke noe gøy å gjøre foran andre nei... er glad jeg gikk sammen med ein venninne. Hadde ikke taklet å måtte være sammen med en 16-åring jeg ikke kjenner...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Ok, får håpe jeg slipper unna da Huff.. Takk for svar begge to. Og spesielt til deg Mylian - du pleier ofte å svare meg på ting her inne og er alltid blid og hyggelig. Alltid koselig å se innlegg av deg her! hi
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 har nettopp tatt lappen og førstehjelpskurset er både teoretisk og praktisk. MYE praktisk faktisk, Og veldig lærerrikt
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 Du skal være GLAD dersom førstehjelpskurset er praktisk:) Det er faktisk uhyre viktig å få med seg alt det lille en kan av slikt. Skulle faktisk vært obligatorisk for alle i landet. Vi har en mini-Anna-dukke her hjemme, og til og med 8-åringen kan ta hjerte-lungeredning(dog kun på småbarn pga egen fysisk styrke). Hilsen en som har vært gjennom vanlig førstehjelpskurs+ avansert kurs:) OG har fått behov for dette(vanlig kurs) i hjemmet på egne barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå