Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Syns hun virker ganske festlig..
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Samme her. Traff hun på fest for ett par år siden,og hun var kjempekoselig!! Ikke dum eller noe som alle sier hun er.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 er det mer ok å høre hva folk synes om linni enn om ina? skjønner ikke det egentlig...
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Nei, syns ikke hun virker så utrolig skutt jeg heller. Leser bloggen hennes og syns den er ganske fin. hun er ei helt vanlig jente emd enormt store pupper :-p Det får være hennes business :-p
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har ikke skrevet noe ondsinnet om noen av de. Jeg liker linni meister og jeg liker ina men det jeg ikke liker er det syke fokuset på ina så det syns jeg vi skal slutte med.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Jeg digger Linni. Kjempesøt er hun! Og hun virker bare snill og god
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Jepp Tror hun blir en kjempeflink mamma! Hun virker i alle fall som en flott og omsorgsfull person:)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Jeg traff Linni Meister mens vi var på sydenferie i Pattaya, da hadde VG en fotoshoot på hard rock hotell der vi bodde. Syntes hun virker veldig ok i person.. Men når jeg ser hvordan hun er sminket, bildene i media, rare uttalelser og ikke minst de skrekkelige sangene - så må jeg trekke litt på smilebåndet. Er glad hun ikke er min mor (tenker på at hun er gravid), for det hadde nok vært vedlig pinlig.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #10 Skrevet 22. juli 2009 greit nok at du liker henne, men mange som ikke gjør det. Og synes bare det er litt teit å snakke om et annet individ (som ikke engang har bedt om det selv, her inne vel og merke) bare for å få fukuset vekk fra Ina... Hva om å snakke om ting og tang istedet for mennesker?
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #11 Skrevet 22. juli 2009 Ikke prøv deg 2152. Det var helt unødvendig å trekke inn en ikke-offentlig person inn i dette. Linni er en offentlig person - en kjendis. Jeg sa jeg likte henne. Dette er ikke hets. Du trakk inn "...." med vilje for å få fokuset tilbake på "...".
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #12 Skrevet 22. juli 2009 Kjendiser er i full offentlighet,så hvorfor kan vi ikke si at vi liker henne? Er det like "teit" av oss å gjerne snakke om at man egentlig har litt sansen for brad pit feks?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #13 Skrevet 22. juli 2009 hun "..." valgte selv å trekke seg selv inn her. Men slapp av! Jeg er ikke her for å trekke henne inn igjen! Men begge disse personene har valgt det selv slik jeg ser det!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #15 Skrevet 22. juli 2009 Jada, men linni er ikke suicidal eller psykisk syk eller har store psykiske problemer. Det er forskjellen. Derfor syns jeg vi skal la ".." gå uanset om hun dytter innleggene selv!! Dette er ikke godt forh enne. Selv om man sier at man har et ansvar selv så finnes det mange som ikke KAN ta det ansvaret og faktisk sitter det mennesker bak datamaskinene selv om vi er akk så udødelige her på nett..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #16 Skrevet 22. juli 2009 jo, bortsett fra at han nok ikke er her inne selv... jeg synes bare begge jentene har valgt å stå frem selv, og da synes jeg d ble litt rart å dysse ned ho ene med å løfte frem ho andre om dere skjønner!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå