Gå til innhold

Noen som er medlem av bokklubben Energica?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk reklame i posten nå, og vurderer å melde meg inn for å få velkomspakken med tre gratis bøker ;)

Men jeg har ikke lest noe særlig på mange år, så det må være interessant om jeg skal orke å lese. Noen som har lest noen av disse bøkene?

*Spør dine åndelige veiledere

*Sinnet healer kroppen

*Du får alltid det du ber om

*Hemmeligheten - the secret

*Tankens kraft

*Pustens mirakel

*Spis som du er

*Møt din skytsengel

*Healernes verden

Dette er vel stort sett "selvhjelpsbøker", og jeg er vel ikke den som tror mest på slikt men.. Skulle gjerne gjort noe selv for å få mindre indre stress, og kunne glede meg mer over livet i hverdagen på en måte, da jeg sliter en del med depresjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The secret er jo en god og populær bok. Har hørt flere anbefale den.

Har den selv også, men ikke fått tid å lese den.

Hvis du sliter med depresjoner kunne nok Pustens mirakel, Sinnet healer kroppen og Tankens kraft være noe for deg.

Bøkene fra Energica er ikke bøker man leser som hvilken som helst roman. De er på en måte lagt opp sånn at man enten leser en annens erfaring, eller man leser for å tenke over og overføre til seg selv. Litt vanskelig å forklare, men jeg oppfatter bøkene ofte sånn hvertfall.

Er medlem av Energica og godt mulig jeg har disse bøkene du ramser opp, men jeg har ikke lest noe særlig i de. Er bare så fæl å glemme å avbestille :-P

Skrevet

jeg synes tankens kraft var litt tungtlesende..eller var det den andre jeg tenker på nå..hmm..uansett..grei bokklubb...bortsett fra at jeg trodde at jeg skulle få bladet i posten hver gang, sånn at jeg husker å avbestille de bøkene jeg ikke vil ha...men en gang kom det bare mail..og nå må jeg sende tilbake boka..kjipt:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...