Gå til innhold

Mannen min viser mindre og mindre intr for barna... frustrert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på 3 og fikk en jente i mai. Han blir sur på den stakars jenta forde hun svelger luft når han gir henne flaske, han sier han hater og gi flaske han hater og vaske og kle på henne, han hater og skifte blier. Blir så frustrert... arg.. blir også lei meg.

Gutten har slutta med bleie og han hater og hjelpe han. eller vaske han om han har uhell... alt er liksom blitt en mare for han.

Dette er sårende for meg. OG PLGSOMT.. JEg gjør alt. koker flakser, mater. vasker klær, hjelper minste på do. lager mat osv.

Har han jenta bare klager han og er sur op henne.. hallo hun er bare en baby på 8 uker..

Hvis han fortsetter orker jeg ikke mere. men jeg kan jo ikke gå fra heller for han har sakt at at han vil ha 50/50 men kan jo ikke det sånn som han oppfører seg mot barna,..

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Han er ikke deprimert, da?

Skrevet

Jeg vet ikke.. noen ganger prater han med henne og er glad og sånn..

Vet han syntes barna stjeler tid fra oss.. men jeg er faktisk flink og gi han masse... ligger intil han når hun ikke sover med oss på natta.. stryker på han.. sex har vi osv...

men når han kjefter og er sur på henne når han mater sier jeg at, nå kan jeg ta henne.. da sier han nei og tar seg sammen...

Skrevet

Det kan nesten virke som at han er deprimert.... Og det er ikke alltid lett å vite hva man skal gjøre når den andre er deprimert og ikke vil snakke om ting osv...

Men hvis han ikke er deprimert så må han bare slutte å være så sur og grinete....

Skulle nesten ha satt opp et kamera (skjult) slik at han kan se åssen han er og kanskje får en oppvekker. er ikke sikkert han selv tenker over at han er sur og grinete....

Men å bytte bleie, koke flasker, mate, vaske osv er noe av det som innebærer å ha barn og man er to om å få barn! Hva i alle dager skal han gjøre hvis han skal ha 50% og være sur. da ender det med at barna slår seg vrange og ikke vil ditt da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...