Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Hvorfor var det bare XS og S igjen på salget idag? Det er jo INGEN som bruker 40-44/L-XL visstnok men det var helt utsolgt..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Nei,si det...merkelig..for hele Norge er vel her inne vel??Ikke sant!? Tipper alle skryter på seg litt jeg asså! Bruker selv 170 i barneavd så jeg vet ikke hva som er igjen på salg etter alle dere tjukkinger har raida hyllene!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Jeg bruker str 98 i barnestr så hold KJEFT A hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Nåmin lillebebi du a...rekker vel ikke opp mellom beina på gubben engang...dersom du har en da! Muhahahah!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Kommer an på hvor man shopper har jeg funnet ut. Pleier å handle på tre forskjellige kjøpesenter, på to av de er det sjeldent/aldri noe igjen i S og XS, mens på det siste er det MASSE igjen i S og XS, så når jeg skal shoppe på salg går jeg selvflgelig på sistnevnte Masse billige klær til meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå