Gå til innhold

Mine tanker og meninger om dagens tema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det siste jeg skriver/kommenterer på diverse innlegg fra i dag/i går.

Og det første jeg bare må spørre dere her inne.. leser dere i det hele tatt avisen? For en uke eller to siden så var det en KJEMPE artikkel om psykiske lidelser, deriblant depresjon. Mannen artikkelen gikk ut på tok sitt eget liv, selv om han var på et psykiatrisk hjem og prøvde alt han kunne for å få nok hjelp(han hev ting ut av vinduene, fikk raserianfall osv for å få nok oppmerksomhet slik at noen kunne hjelpe han)

Her til lands er desverre ikke alle like kompetente og ikke alle som jobber innenfor psykiatrien VET hva de driver med. Psykiske lidelser er vanskelig å diagnosere og behandle og jeg er overrasket at jeg som er 21 år er klar over dette, mens mange andre her inne som sikkert er "godt voksne" er så i ørska om dette temaet!!!!!!! jeg tror de aller fleste her inne har fritidsproblemer, eller problemer ellers som de liker å la gå ut over andre.

Min mormor er "klin gær'n".Hun er bipolar(manisk depresiv) og i alle år har hun kunnet krangle med venner og familie om de dummeste ting. Hun knytter seg veldig til barnebarna og er så snillog god,men plutselig er hun sur,og hun husker ikke etter å ha kranglet med oss hva hun ble sur for. Hun har faktisk ikke snakket med sin egen søster på nærmere 10år,og det var ikke før ETT år siden hun fikk diagnosen, sykdommen har hun trolig levd med i over 40!!! TENK PÅ DET DERE!!!!!!

Så vanskelig kan det altså være for helsepersonal å oppdage sånn ting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er sure, de bipolare. Men også verdens snilleste.

Vanskelig å være kona til en sånn mann.

Jeg vet.

Skrevet

Anonym jg syns synd på deg! ikke lett det, og HI; du har så rett; utrolig hvor uvitende noen kan være!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...