Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 på hvem? Hvis jeg skal si på meg selv må det blir håret for tiden.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Åh, for en tid å spørre på... HÅRET mitt har masse kommunefarget ettervekst. Gadd ikke å gjøre en dritt med det i svangerskapet. Men det er tykt og fint, så det liker jeg! ROMPA er full av cellullitter. Spiste ca. ett tonn sjokkis mens jeg gikk gravid. Alt er ikke borte. 14 kg har gått ei uke etter fødselen, har 7 igjen! PUPPENE henger nede på knærne. Dessverre! Så da blir det HÅRET
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Helt klart rumpa hehe, den har alltid vært min sterke side;)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 rompa og puppene var fine en gang, men er nå litt vel saggy.... må si håret, som er tykt og akkurat passe krøllete... får ofte komplimenter for det :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Mannen går for rompa, mens jeg må si håret Puppene ser ut som om jeg har vært og stjålet de fra et gamlehjem, så er langt fra deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå